FANDOM

Bon Bon
Bon Bon ID
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Bon Bon the Birthday Clown"
Ostatni epizod
Głos polski
Głos angielski Tom Kenny
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca Klaun urodzinowy
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Mieszkańcy Echo Creek
Wrogowie
Wiek
Lubi Rozbawiać ludzi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Bon Bon - klaun pojawiający się w odcinku "Bon Bon the Birthday Clown". Aktualnie jest martwy. Żył w Echo Creek ponad sto lat temu.

Wygląd Edytuj

Bon Bon to mężczyzna z lekką nadwagą wyglądający jak typowy klaun. Ma rudo-brązowe włosy i czarne oczy. Nosi biały strój klauna i ma duży pomarańczowy kołnierz na szyi. Na nogach ma czerwone buty, a jego twarz pomalowana jest na biało. Posiada czerwony nos klauna.

Historia Edytuj

Bon Bon pojawia się w odcinku "Bon Bon the Birthday Clown". Widzimy go w retrospekcji sprzed stu lat, gdy rozbawia publiczność na przyjęciu urodzinowym dla burmistrza Echo Creek. Pokazuje on tort, z którego burmistrz zdmuchuje świeczki, a one ponownie się zapalają. Ludzie są przerażeni, lecz Bon Bon wyjaśnia całą sprawę. Okazuje się jednak, że świeczki zapaliły się zbyt mocno i klaun wylądował w szpitalu. Gdy burmistrz siedzi obok niego, Bon Bon obiecuje, że za sto lat powróci, tak jak jego świeczki i umiera.

Gdy Janna i Star czekają na jego powrót na cmentarzu, Ludo przygotowuje na nich zasadzkę. Star używa zaklęcia czarnej dziury, która zaczyna wsysać Luda. W tym czasie z grobu powraca Bon Bon, który zostaje wessany do dziury.

Wystąpienia Edytuj

Galeria Edytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki