FANDOM

Czaroboo
Hekapoo ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Page Turner
Ostatni epizod Toffee
Głos polski Julia Kołakowska
Głos angielski Zosia Mamet
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek H-Poo
Cel
Praca Kowalka Nożyc
Członek Wysokiej Komisji Magii
Dom
Rodzina
Zwierzęta Nachos
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności Pyrokizena
Super szybkość
Duplikowanie
Długowieczność
Motto

Czaroboo - kowalka Międzywymiarowych Nożyc, członkini Wysokiej Komisji Magii. Pierwszy raz możemy zobaczyć ją w odcinku Page Turner podczas obrady Wysokiej Komisji Magii.

Wygląd Edytuj

Czaroboo ma bladą cerę, długie czerwone włosy z grzywką zasłaniającą jej prawe oko, pomarańczowe oczy, szpiczaste uszy oraz żółto-pomarańczowe rogi. Nosi pomarańczową suknię, długie pomarańczowe buty na wysokim obcasie i czarny diadem. Nad jej głową pali się mały ogień.

CharakterEdytuj

Czaroboo wydaje się wyluzowana i zwykle oszukuje istoty, które uważa za słabsze od siebie. Jednak jako twórca Międzywymiarowych Nożyczek swoją pracę bierze bardzo na poważnie i jest urażona, gdy ktoś kradnie lub nadużywa ich.

HistoriaEdytuj

Czaroboo po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Page Turner". Nie odgrywa tam jednak znaczącej roli, jedynie stara się uspokoić Rhombulusa by ten nie atakował Słowniryka.

W "Running with Scissors" kiedy kowalka odkrywa, że Marco nadużył międzywymiarowych nożyc zabiera go do swojego wymiaru i odbiera mu przedmiot twierdząc, że kiedyś należały one do niej. Chłopak uparcie jednak twierdzi, że powinien oddać je Star więc postanawia przyjąć wyzwanie Czaroboo i zdmuchnąć płomień z wierzchu jej głowy w zamian za nożyce. Wtedy kowalka tworzy tysiące swoich kopii i rozprzestrzenia je po wielu wymiarach zmuszając Marca do pogoni za nią. Kiedy ten przybywa do niej po 16 latach, daje mu jego własną parę międzywymiarowych nożyc i obiecuje, że zajmie się jego smokomotorem kiedy chłopak będzie na Ziemii.

W "Face the Music" przybwa na dzień piosenki Star i razem z innymi członkami Wysokiej Komisji Magii jest oburzona faktem, że Moon utwrzymywała tajemnicę o porwaniu Słowniryka i Księgi Zaklęć w sekrecie.

W "Starcrushed" Czaroboo razem z Moon i Komisją Magii próbują odzyskać Księgę Zaklęć i Słowniryka od Luda. Stawia czoła w bitwie Toffee'emu, lecz ten wciąga jej moc i kobieta traci przytomność.

Wystąpienia Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Czas w wymiarze Czaroboo płynie szybciej, z prędkością dwóch lat na każdą ziemską minutę. Kiedy minęło 16 lat obecności Marco w tym wymiarze, Star stwierdziła, że nie było go 8 minut.
    • W polskiej wersji Star mówi, że Marco zniknął na 6 minut, nie 8.
  • Nazwa "Hekapoo" jest często pisana "Heckapoo" przez załogę serialu oraz inne źródła.
  • Rogi, czarna korona i kolce na ramionach sprawiają duże podobieństwo do Lorda Dominatora z serialu animowanego W tę i nazad.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Czaroboo

  • Dyskusja o Markapoo

    18 wiadomości
    • Osobiście bardzo lubie Hecapoo ale jakoś nie wydaje mi się aby mogła ona stworzyć parę z "Older Marco" czy zwyklym jakoś...
    • Nie jestem za Markapoo. Ale pomysł ciekawy tylko niestety fani mogą być trochę rozczarowani faktem że jest mało prawdopodobny. No co z t...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki