FANDOM

Dzidzia
Dzidzia ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Baby
Ostatni epizod Baby
Głos polski
Głos angielski Melissa Rauch
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca Sprawdzanie umiejętności magicznych księżniczek Mewni
Dom Mewni
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi Jedzenie
Nie lubi
Moce i zdolności Latanie
Przekształcanie się
Magia
Motto

Dzidzia- magiczna postać zajmująca się sprawdzaniem umiejętności magicznych księżniczek i królowych Mewni. Pojawia się w odcinku "Baby", by przeegzaminować Star Butterfly.

Wygląd Edytuj

Dzidzia jest latającym kotem, utrzymującym się w pozycji pionowej. Ma białą sierść i zielone oczy, a jej długi ogon ma niebieskie zakończenie. Na środku czoła posiada niebieski kryształ, a na piersi różową, sześcioramienną gwiazdkę. Z pleców wyrastają jej zielonożółte skrzydła.

Osobowość Edytuj

Na pierwszy rzut oka Dzidzia wydaje się być miłym, cierpliwym i słodkim kotkiem. Spokojnie przyjmuje informacje, nie komentując, tylko zapisując je w notatniku. Potrafi jednak się bardzo zdenerwować i przybrać groźną postawę. Na ogół jest jednak wyrozumiała w swojej pracy i daje szansę na poprawę.

Historia Edytuj

Dzidzia zostaje wysłana przez Królową Butterfly by sprawdzić umiejętności Star po tym, jak straciła Księgę Zaklęć, co nie spotyka się z przychylnością Króla Butterfly. Moon wypuszcza ją z małej butelki, z której wydostaje się w postaci ciemnego dymu.

Na Ziemi Star pokazuje jej swój pokój i dostaje zadanie przyniesienia Dzidzi jabłka za pomocą magii. Po zobaczeniu sekretnej szafki, braku Księgi z Zaklęciami, złamanej Różdżki i braku wiedzy podstawowej magii nie zalicza Star. Jednak po wykazaniu się przez nią wysokimi umiejętnościami, pozwalającymi nasionku jabłka wyrosnąć w drzewo, daje Księżniczce zaliczenie.

Dzidzia wraca do Zamku Butterfly i składa Królowej sprawozdanie. Moon słysząc, co ją zastało, myśli, że córka nie zdała, lecz Dzidzia poprawia ją. Mówi, że Star jest silniejsza od niej, kiedy była w tym samym wieku, co ona i porównuje ją do Eclipsy Butterfly.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Dzidzia.

Ciekawostki Edytuj

  • Król Butterfly nie lubi Dzidzi ze względu, że pochłania całe jedzenie.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki