FANDOM

Eclipsa Butterfly
Eclipsa ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Into the Wand
Ostatni epizod Toffee (odcinek)
Głos polski
Głos angielski Esme Bianco
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek Eclipsa Królowa Ciemności
Cel
Praca Królowa Mewni (kiedyś)
Dom Mewni (kiedyś)
Rodzina Nienazwany mąż potwór
Star Butterfly (dziewiąta prawnuczka)
Królowa Butterfly (ósma prawnuczka)
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności Magiczna Różdżka
Motto
Eclipsy mężem został zwyczajny, ziemski człek, lecz potwora pokochała i uciekła z Mewni precz.
―Napis na piedestale Eclipsy

Eclipsa Butterfly- dawna władczyni Mewni i dziewiąta prababka Star Butterfly. Pierwszy raz została wspomniana w odcinku "Into the Wand".

Wygląd Edytuj

Eclipsa ma szare, krótkie, puszyste włosy i fioletowe oczy. Na policzkach ma dwa różowe znaczki w kształcie pika z kart. Jest ubrana w długą, ciemnofioletową, gotycką, suknię, kapelusz tego samego koloru z białymi piórami i fularem koloru piór z niebieskim półksiężycem oraz szare rękawiczki. Różdżka w jej rękach przyjmuje kształt długiej parasolki, na której czubku znajduje się fioletowa kula, przypominająca oko z podłużną źrenicą i czarnymi skrzydełkami.

Jej ręce pod wpływem czarnej magii mają czarno-fioletową barwę. Dłonie są czarne w kierunku łokci kolory bledną, tworząc rysy wyglądające jak rany.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o jej historii władania Mewni, ale jest przedstawiana jako "czarna owca" rodziny Butterfly z nieprzyjazną reputacją.

W odcinku "Into the Wand" Star Butterfly wchodzi do środka różdżki w celu naprawienia jej. Trafia do "Pokoju Babci" w Zamku Butterfly, gdzie dowiaduje się o swoich przodkach. Znajduje z nim gobelin z piedestałem Eclipsy, na którym napisane było, że poślubiła króla Mewni, lecz była zakochana w potworze, z którym uciekła i porzuciła tron.

W czasie swojego życia Eclipsa stworzyła szereg zaklęć, które zapisała w Księdze Zaklęć. Większość z nich jest czarnomagiczna, a jej rozdział jest zabezpieczony kłódką w kształcie czaszki. Jest też jedyną członkinią rodziny królewskiej, która nie kwestionowała metod nauczania Słowniryka.

Według Baby w odcinku o tej samej nazwie Eclipsa miała bardzo wysoki poziom umiejętności magicznych w porównaniu do innych królowych, porównywalnych do Star. Po uwadze Króla Butterfly można domniemywać, że żywiła sympatię do potworów na Mewni.

W odcinku "Crystal Clear" widzimy Eclipsę zamkniętą w krysztale pośród innych stworów uwięzionych przez Rhombulusa.

W odcinku "Moon the Undaunted" zostaje ujawnione, że Eclipsa żyje, więziona w krysztale. W przeszłości Królowa Butterfly poprosiła ją o pomoc w pokonaniu Toffee'go. Była władczyni zgodziła się powiedzieć swoje czarnomagiczne zaklęcie w zamian za wolność. Dwie królowe zawarły układ. Moon dzięki jej pomocy udoło się unieszkodliwić wroga, jednak nie zabija go, zostawiając Eclipsę uwięzioną.

Po pokonaniu Toffee'go w odcinku "Toffee Moon biegnie do kryształu Eclipsy sprawdzić, czy się uwolniła. Kiedy przybywa na miejsce, z ulgą zastaje nienaruszony kamień. Jednak po jej odejściu na krysztale pojawia się pęknięcie.

Wystąpienia Edytuj

Galeria Edytuj

Into the Wand Edytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki