FANDOM

Głodny Leszek
Głodny Larry ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Hungry Larry
Ostatni epizod Hungry Larry
Głos polski Paweł Ciołkosz
Głos angielski Billy West
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel Straszenie ludzi i nawiedzanie domów
Praca Potwór do wynajęcia
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności Rozciągliwy żołądek
Motto

Głodny Leszek - duch do wynajęcia pojawiający się w odcinku "Hungry Larry". Wezwany przez rytuał oferuje nawiedzanie domów i straszenie ludzi.

Wygląd Edytuj

Początkowo Leszek wygląda jak małe i nieszkodliwe stworzenie, przypominające "ducha z prześcieradła" z paciorkowatymi, czarnymi oczami, ustami i kończynami. Lecz po zjedzeniu wielu dzieci rozrasta się do ogromnych rozmiarów, a jego oczy zmieniają kolor na czerwony. Mimo tego, nadal przypomina prześcieradłowego ducha.

Historia Edytuj

W odcinku "Hungry Larry" Star tłumaczy Marco i Jannie, że Głodny Leszek to potwór, który nawiedza domy. Mówi też, że "jest bardzo przerażający". Kiedy Rafael Diaz nie jest w stanie przestraszyć dzieci w swoim nawiedzonym domu, Star i Janna wzywają Leszka.

Na wezwanie Głodny Leszek, przychodzi do domu Diazów. Wyprasza wszystkich w pokoju Star i zamyka się w niej. Wkrótce duch zaczyna pożerać wszystkie dzieci z okolicy, kończąc na Jannie, Marco i Star. Zjadając wszystkich Leszek pokrywa cały pokój swoją czarną śliną.

Kiedy Rafael okrywa, że Leszek zjadł jego rodzinę, rzuca się w usta potwora, zmuszając go do wyplucia wszystkich. Mężczyzna ze złością każe mu odejść, na co Larry wychodzi obrażony i wsiada do taksówki.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Rytuał przywołania Leszka przypomina historię o Krwawej Mary.
  • W koncepcie Leszek wyglądał bardziej monstrualnie, jednak jednak jego wygląd został zmieniony na bardziej prosty.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki