FANDOM

Jackie
Jackie ID
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Star Comes to Earth"
Ostatni epizod "Starcrushed"
Głos polski Julia Kołakowska
Głos angielski Grey Griffin
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Jackie Lynn Thomas
Przydomek
Cel
Praca Nauka w akademii Echo Creek
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Marco Diaz
Wrogowie
Wiek 14 lat
Lubi Jeździć na deskorolce
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Jackie Lynn Thomas - uczennica Akademii Echo Creek. Dawniej sekretne zauroczenie, a obecnie dziewczyna Marco Diaza.

WyglądEdytuj

Jackie jest dziewczyną średniego wzrostu i wyróżniającą się wśród rówieśników kobiecą figurą. Ma krótkie blond włosy z miętowym pasemkiem i morskie oczy. Nosi białą koszulkę z zielonymi rękawami, złoty naszyjnik w kształcie muszelki, cyjanowe spodenki, zielono-białe podkolanówki i niebiesko-białe buty.

W odcinku "Brittney's Party miała kwiatek we włosach, fioletową koszulkę z niebieskimi dżinsami i beżowymi butami.

CharakterEdytuj

Jackie jest wyluzowaną nastolatką z talentem do jeżdżenia na deskorolce. Jest świadoma sympatii Marco i przyjmuje jego obecność pozytywnie. Kilkakrotnie była pod wrażeniem tego co robi, ale czasem też udaje zmieszaną, gdy Marco zachowuje się niepewnie.

Historia Edytuj

Pierwszy raz Jackie widzimy w odcinku "Star Comes to Earth", jednak występuje tylko jako postać tła.

W odcinku "Match Maker", Jackie przejeżdża przez korytarz na deskorolce. Marco wyjawia wtedy Star, że jest zauroczony w Jackie. Dziewczyna stara się pomóc przyjacielowi zagadać do koleżanki, jednak nic z tego nie wychodzi.

W odcinku "Monster Arm", gdy Marco przychodzi do szkoły z jego potworną ręką, dziewczyny, w tym Jackie, wydają się nią zachwycone.

W "Cheer up Star", kiedy Marco stoi pod szkołą, a Jeremy go denerwuje, chłopak przypadkowo miażdży nogą deskorolkę Jackie, a ta łamie się w pół.

W "Brittney's Party" Jackie jest na imprezie urodzinowej u Brittney. Marco przez jego chorobę lokomocyjną zachowuje się dziwnie, ale dziewczyna nie ma mu tego za złe.

W odcinku "Freeze Day" dowiadujemy się, że Marco i Jackie znają się od przedszkola i jedyne gesty wymieniane między nimi to kiwnięcie głową. Star przekonuje przyjaciela by poszedł krok naprzód i powiedział "cześć". Kiedy wybija odpowiednia godzina i Jackie przejeżdża na deskorolce, Marco wita się z nią, ona odpowiada i odjeżdża.

W odcinku "Interdimensional Field Trip" Marco i Jackie wysyłają do siebie SMS-y podczas szkolnej wycieczki. Gdy Star zabiera klasę do innego wymiaru, Jackie przestaje odpisywać, po czym Marco dowiaduje się, że przyjaciele zostali porwani. Kiedy razem ze Star i panią Skullnick przybywa na ratunek, dziewczyna chce by jej pomóc, ale Marco jest zbyt zestresowany i Jackie pomaga Star. Pod koniec odcinka Marco i Jackie siadają obok siebie w autobusie.

W "Marco Grows a Beard" Marco stara się zapuścić brodę, a na korytarzu słyszy jak Jackie mówi do Blake'a, że podoba jej się jego broda.

W odcinku "Fetch" Jackie wita się ze Star, jednak ta jest zbyt zmęczona i jej nie odpowiada.

W "Girls' Day Out", gdy ręka Marca utknęła w rynnie, Jackie przechodzi obok i pyta go, czy wszystko w porządku.

W odcinku "Sleepover" Jackie jest na nocowaniu u Star. Przyjaciele grają w grę Prawda albo Sroga Kara. Na pytanie o ulubiony kolor, dziewczyna odpowiada, że zielony. Natomiast na pytanie o zauroczenie odpowiada, że w chłopcu z obozu. Gdy Marco wyznaje, że jest zauroczony w Jackie, dziewczyna nie mówi nic, lecz uśmiecha się.

W "Naysaya" Marco cały dzień chce zagadać do Jackie, lecz dręczy go Złośliwiec. Dziewczyna pod koniec dnia jest zmęczona jego zachowaniem i chce wracać do domu, ale Marco wyjawia jej wszystkie sekrety by pozbyć się pasożyta. Jackie po tym wszystkim zaprasza go do kina z jej znajomymi.

W odcinku "Bon Bon the Birthday Clown", Jackie zaprasza Marca na bal. Po drodze chłopak zadaje jej pytania, które zapisał na ręce, a ona to zauważą. Po przybyciu na miejsce okazuje się, że bal jest słaby i dziewczyna zaprasza Marca na randkę. Siedzą w dwójkę w parku pijąc przygotowany przez chłopaka napój, po czym Jackie wstaje i wyciąga deskorolkę i kaski. Jadą razem przez park, lecz nagle potykają się. Po wstaniu z ziemi patrzą na siebie i dochodzi między nimi do pocałunku. Marco odbiera wiadomości od Star i wie, że ma kłopoty. Na cmentarzu Jackie stara się pomóc Jannie, która jest otoczona przez szczury Luda.

W "Raid the Cave" Jackie rozmawia z Marciem przez telefon, ale ten nie wydaje się być zainteresowany, ponieważ Star ma problem.

W odcinku "Just Friends" Jackie razem ze Star i Marciem jedzie na koncert Love Sentence. Dobrze się bawi ze Star i nie zauważa, że po drodze Marcowi się powodzi. Jednak pociesza go i na koncercie trójka dobrze się bawi. Dwukrotnie dochodzi do pocałunku między nią a Marciem, po czym Star jest przygnębiona.

W "Starcrushed" Jackie jest na imprezie kończącej rok szkolny u Diazów. Spędza czas z Marciem planując atrakcje na wakacje.

Relacje Edytuj

Marco Diaz Edytuj

Jackie zwykle zachowuje się zwyczajnie wobec Marca, on jednak zawsze jest zestresowany. Marco zna Jackie od przedszkola i od tamtego czasu codziennie kiwali do siebie głowami nie witając się. Chłopak zmienił to dopiero w odcinku "Freeze Day". W odcinku "Sleepover" grając w grę, Jackie dowiedziała się o zauroczeniu Marca i nie skomentowała tego. Jednak w odcinku "Bon Bon the Birthday Clown" zaprasza go na randkę, na której dochodzi do pocałunku. Marco i Jackie aktualnie są parą.

Star Butterfly Edytuj

Star to przyjaciółka Jackie. Nie spędzają ze sobą zbyt dużo czasu, ale widują się w szkole i czasem rozmawiają. Star zaprosiła ją również na nocowanie w odcinku "Sleepover". W dalszych odcinkach drugiego sezonu widzimy, że Star jest zazdrosna o związek Marca i Jackie. Mimo wszystko stara się być miła i udaje, że nie ma z tym żadnego problemu.

WystąpieniaEdytuj

Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W "Freeze Day" dowiadujemy się, że Jackie i Marco znają się od przedszkola.
  • Pokazano też, że jej imię można wypowiedzieć bez litery "C".
  • Jackie pisze SMS-y z Marco.
  • W "Sleepover" Marco wyjawia, że kocha się w Jackie.
  • W przedszkolu narysowała arbuza i dała go Marco, który ciągle go posiada.
  • Lubi książki historyczne.
  • Zawsze nosi naszyjnik, nawet w młodości co widzimy w odcinku Freeze Day.
  • Jej ulubiony kolor to zielony, a drugi czarny.

Galeria

Galeria ikona

PrzypisyEdytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jackie Lynn Thomas

  • Dyskusja o Mackie

    26 wiadomości
    • Znam ten komiks, czytałam komiksy coskii na tumblrze. Generalnie polecam śledzić fandom Star na tym portalu, bo tam jest większość j...
    • Fakt może obrócić nasze poglądy o 360 stopni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki