FANDOM

Jackie
Jackie ID
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Star Comes to Earth"
Ostatni epizod "Starcrushed"
Głos polski Julia Kołakowska
Głos angielski Grey Griffin
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Jackie Lynn Thomas
Przydomek
Cel
Praca Nauka w akademii Echo Creek
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Marco Diaz
Wrogowie
Wiek 14 lat
Lubi Jeździć na deskorolce
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Jackie Lynn Thomas - uczennica Akademii Echo Creek. Dawniej sekretne zauroczenie, a obecnie dziewczyna Marco Diaza.

WyglądEdytuj

Jackie jest dziewczyną średniego wzrostu i wyróżniającą się wśród rówieśników kobiecą figurą. Ma krótkie blond włosy z miętowym pasemkiem i morskie oczy. Nosi białą koszulkę z zielonymi rękawami, złoty naszyjnik w kształcie muszelki, cyjanowe spodenki, zielono-białe podkolanówki i niebiesko-białe buty.

W odcinku "Brittney's Party miała kwiatek we włosach, fioletową koszulkę z niebieskimi dżinsami i beżowymi butami.

CharakterEdytuj

Jackie jest wyluzowaną nastolatką z talentem do jeżdżenia na deskorolce. Jest świadoma sympatii Marco i przyjmuje jego obecność pozytywnie. Kilkakrotnie była pod wrażeniem tego co robi, ale czasem też udaje zmieszaną, gdy Marco zachowuje się niepewnie.

Historia Edytuj

Pierwszy raz Jackie widzimy w odcinku "Star Comes to Earth", jednak występuje tylko jako postać tła.

W odcinku "Match Maker", Jackie przejeżdża przez korytarz na deskorolce. Marco wyjawia wtedy Star, że jest zauroczony w Jackie. Dziewczyna stara się pomóc przyjacielowi zagadać do koleżanki, jednak nic z tego nie wychodzi.

W odcinku "Monster Arm", gdy Marco przychodzi do szkoły z jego potworną ręką, dziewczyny, w tym Jackie, wydają się nią zachwycone.

W "Cheer up Star", kiedy Marco stoi pod szkołą, a Jeremy go denerwuje, chłopak przypadkowo miażdży nogą deskorolkę Jackie, a ta łamie się w pół.

W "Brittney's Party" Jackie jest na imprezie urodzinowej u Brittney. Marco przez jego chorobę lokomocyjną zachowuje się dziwnie, ale dziewczyna nie ma mu tego za złe.

W odcinku "Freeze Day" dowiadujemy się, że Marco i Jackie znają się od przedszkola i jedyne gesty wymieniane między nimi to kiwnięcie głową. Star przekonuje przyjaciela by poszedł krok naprzód i powiedział "cześć". Kiedy wybija odpowiednia godzina i Jackie przejeżdża na deskorolce, Marco wita się z nią, ona odpowiada i odjeżdża.

W odcinku "Interdimensional Field Trip" Marco i Jackie wysyłają do siebie SMS-y podczas szkolnej wycieczki. Gdy Star zabiera klasę do innego wymiaru, Jackie przestaje odpisywać, po czym Marco dowiaduje się, że przyjaciele zostali porwani. Kiedy razem ze Star i panią Skullnick przybywa na ratunek, dziewczyna chce by jej pomóc, ale Marco jest zbyt zestresowany i Jackie pomaga Star. Pod koniec odcinka Marco i Jackie siadają obok siebie w autobusie.

W "Marco Grows a Beard" Marco stara się zapuścić brodę, a na korytarzu słyszy jak Jackie mówi do Blake'a, że podoba jej się jego broda.

W odcinku "Fetch" Jackie wita się ze Star, jednak ta jest zbyt zmęczona i jej nie odpowiada.

W "Girls' Day Out", gdy ręka Marca utknęła w rynnie, Jackie przechodzi obok i pyta go, czy wszystko w porządku.

W odcinku "Sleepover" Jackie jest na nocowaniu u Star. Przyjaciele grają w grę Prawda albo Sroga Kara. Na pytanie o ulubiony kolor, dziewczyna odpowiada, że zielony. Natomiast na pytanie o zauroczenie odpowiada, że w chłopcu z obozu. Gdy Marco wyznaje, że jest zauroczony w Jackie, dziewczyna nie mówi nic, lecz uśmiecha się.

W "Naysaya" Marco cały dzień chce zagadać do Jackie, lecz dręczy go Złośliwiec. Dziewczyna pod koniec dnia jest zmęczona jego zachowaniem i chce wracać do domu, ale Marco wyjawia jej wszystkie sekrety by pozbyć się pasożyta. Jackie po tym wszystkim zaprasza go do kina z jej znajomymi.

W odcinku "Bon Bon the Birthday Clown", Jackie zaprasza Marca na bal. Po drodze chłopak zadaje jej pytania, które zapisał na ręce, a ona to zauważą. Po przybyciu na miejsce okazuje się, że bal jest słaby i dziewczyna zaprasza Marca na randkę. Siedzą w dwójkę w parku pijąc przygotowany przez chłopaka napój, po czym Jackie wstaje i wyciąga deskorolkę i kaski. Jadą razem przez park, lecz nagle potykają się. Po wstaniu z ziemi patrzą na siebie i dochodzi między nimi do pocałunku. Marco odbiera wiadomości od Star i wie, że ma kłopoty. Na cmentarzu Jackie stara się pomóc Jannie, która jest otoczona przez szczury Luda.

W "Raid the Cave" Jackie rozmawia z Marciem przez telefon, ale ten nie wydaje się być zainteresowany, ponieważ Star ma problem.

W odcinku "Just Friends" Jackie razem ze Star i Marciem jedzie na koncert Love Sentence. Dobrze się bawi ze Star i nie zauważa, że po drodze Marcowi się powodzi. Jednak pociesza go i na koncercie trójka dobrze się bawi. Dwukrotnie dochodzi do pocałunku między nią a Marciem, po czym Star jest przygnębiona.

W "Starcrushed" Jackie jest na imprezie kończącej rok szkolny u Diazów. Spędza czas z Marciem planując atrakcje na wakacje.

Relacje Edytuj

Marco Diaz Edytuj

Jackie zwykle zachowuje się zwyczajnie wobec Marca, on jednak zawsze jest zestresowany. Marco zna Jackie od przedszkola i od tamtego czasu codziennie kiwali do siebie głowami nie witając się. Chłopak zmienił to dopiero w odcinku "Freeze Day". W odcinku "Sleepover" grając w grę, Jackie dowiedziała się o zauroczeniu Marca i nie skomentowała tego. Jednak w odcinku "Bon Bon the Birthday Clown" zaprasza go na randkę, na której dochodzi do pocałunku. Marco i Jackie aktualnie są parą.

Star Butterfly Edytuj

Star to przyjaciółka Jackie. Nie spędzają ze sobą zbyt dużo czasu, ale widują się w szkole i czasem rozmawiają. Star zaprosiła ją również na nocowanie w odcinku "Sleepover". W dalszych odcinkach drugiego sezonu widzimy, że Star jest zazdrosna o związek Marca i Jackie. Mimo wszystko stara się być miła i udaje, że nie ma z tym żadnego problemu.

WystąpieniaEdytuj

Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W "Freeze Day" dowiadujemy się, że Jackie i Marco znają się od przedszkola.
  • Pokazano też, że jej imię można wypowiedzieć bez litery "C".
  • Jackie pisze SMS-y z Marco.
  • W "Sleepover" Marco wyjawia, że kocha się w Jackie.
  • W przedszkolu narysowała arbuza i dała go Marco, który ciągle go posiada.
  • Lubi książki historyczne.
  • Zawsze nosi naszyjnik, nawet w młodości co widzimy w odcinku Freeze Day.
  • Jej ulubiony kolor to zielony, a drugi czarny.

Galeria

Galeria ikona

PrzypisyEdytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Rodzina Diaz

Angie DiazLinda DiazRafael Diaz

Akademia Strumyczek

Alfonzo DolittleAndreaBeckyBlake LemonsBrittney WongChelsea McNelseyDyrektor SkeevesEdFerguson O'durgusonFrancis SmithingtonHope HadleyIngrid BloomgrenJackie Lynn ThomasJanna OrdoniaJustin ArmbergLars VanderdudLeahMegan GandlymMoobs SquitsonOskar GreasonPani SkullnickRaya RouseySabrina BackintoshStarFan13TimmyZekeZośka

Inni

Amy VendrosianBon BonBrigidCharlie BoothJeremy BirnbaumKobieta od fortepianuLove SentenceLydiaMack GrabaMama SenseiaMarisolPani LiaoPracownik Stań i SiorbPracownik Składnicy VHSPsotekSensei BrantleyWłaścicielka PsotkaWojownicy

Postacie z Mewni
Rodzina Butterfly

Eclipsa ButterflyKról ButterflyKrólowa ButterflyLil ChaunceyManfredMantikoraSłownirykStrażnik Opiekunka

Rodzina Końskich Głów

Końska GłowaKról Końska Głowa

Podziemia

BrianPan CandleTom Lucitor

Inni

DennisDogbullDzidziaDziki jednorożecFooldukeHydraJednorożec z różdżkiKijanki RopuchaKwietne potworyLady AvariusLord BrudoMimMina LoveberryRuberiot

Wysoka Komisja Magii

CzarobooLekmetOmnitraxus PierwszyRombulus

Poprawczak św. Olgi dla Krnąbrnych Księżniczek

GeminusKsiężniczka SmooshyPanna OhydzkaRasticoreStrażnicy

Wróżtopia

Królowa WróżekWróżka NadzorcaWróżka UrzędniczkaWróżki

Inni

Głodny LeszekHeliosKellyKwadratyMilly IskraOjciec CzasPracownicy AndantePresto Zmian-ORoySfinksTadWierzbączekZłośliwiec

Armia Ludo
Boo FlyBrodo-leńEmmittGrabulaHomarowiczMaczugaMisiorożecNienazwany potwór nietoperzNienazwany potwór krokodylNienazwany kwietny potwórNienazwany kołnierzasty potwórNienazwany potwór kozaNienazwany potwór żyrafaNienazwany potwór jaszczurkaNienazwany potwór grzybNienazwany potwór guziecNienazwany dwugłowy potwórOrlicaPajęczycaRopuchToffeeTrójoki Grubaśny DzieciorWielki Kurczak
Stworzone przez Star
ChmurekLasero-psiakiLatająca ŚwiniaMorski WążOgromne Magiczne WiewiórkiPająk w cylindrzePotwór MotylRęka PotworaTrójoczne Ogniste Koty

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jackie Lynn Thomas

  • Dyskusja o Mackie

    26 wiadomości
    • Znam ten komiks, czytałam komiksy coskii na tumblrze. Generalnie polecam śledzić fandom Star na tym portalu, bo tam jest większość j...
    • Fakt może obrócić nasze poglądy o 360 stopni.