FANDOM

Janna Ordonia
Janna ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Star Comes to Earth"
Ostatni epizod "Starcrushed"
Głos polski Julia Kołakowska
Głos angielski Grey Griffin
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca Nauka w Akademii Echo Creek
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly

Marco Diaz
Jackie Lynn Thomas
Kelly
Końska Głowa

Wrogowie
Wiek 14
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Janna Ordonia jest jedną z uczennic Akademii Strumyczek oraz dobra przyjaciółka Star. Wydaje się być złośliwą, głównie dla Marco. Pokazuje również zainteresowanie księgą zaklęć Star. Często zostaje po lekcjach za karę.

Wygląd Edytuj

Janna ma czarne, krótkie włosy sięgające do szyi, brązowe oczy, oraz jasną karnację. Nosi oliwkową czapkę, oliwkową bluzkę, turkusową narzutę oraz ciemnożółtą spódnicę. Nosi również brązowe buty.

Charakter Edytuj

Janna jest pewną siebie dziewczyną lubiącą ryzyko. Uwielbia dokuczać Marco (posiada pęk jego kluczy od domu). Lubi "makabryczne" rzeczy. Często zostaje po lekcjach za niestosowne zachowanie. Mimo wszystko Janna często tylko zgrywa twardą. W odcinku "Sleepover" wyznaje, że jej ulubiony kolor to czarny, choć w rzeczywistości jest nim różowy. Zgrywa też osobę, która niczego się nie boi, choć w odcinku "Bon Bon the Birthday Clown" panikuje widząc gromadę szczurów.

Relacje Edytuj

Star Butterfly Edytuj

W pierwszym sezonie serialu, Janna i Star są zwyczajnymi znajomymi ze szkoły. Znają się, ale nie spędzają ze sobą zbyt wiele czasu. Ich przyjaźń rodzi się w sezonie drugim. Widzimy je wtedy razem o wiele częściej. Janna czasami pojawia się w domu swojej przyjaciółki, co nie zdarza się z każdym. Dziewczyny zawsze mogą na siebie liczyć w trudnych sytuacjach.

Marco Diaz Edytuj

Janna uwielbia denerwować Marco, co jego często irytuje. Mimo wszystko, dziewczyna wydaje się go lubić i nie stara się zabrać mu jego przyjaciółki Star. Zwykle spędzają czas we trójkę, ale nie zawsze.

WystąpieniaEdytuj

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Janna Ordonia.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada dane osobowe Marco, włączając paszport, numer ubezpieczenia społecznego i odciski palców.
  • Jej ulubiony kolor to różowy, co przyznała w odcinku "Sleepover".
  • Szkolna szafka Janny znajduje się zaraz obok szafki Hope.
  • Nazwisko Janny zostaje ujawnione w książce Star and Marco's Guide to Mastering Every Dimension.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki