FANDOM

Kelly
Kelly ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Goblin Dogs
Ostatni epizod Starcrushed
Głos polski Lidia Sadowa
Głos angielski Dana Davis
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel Zjeść Goblin Doga
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Końska Głowa, Tad (chłopak), Star Butterfly, Marco Diaz, Janna Ordonia
Wrogowie
Wiek
Lubi Goblin Dogi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Kelly - przyjaciółka Końskiej Głowy i Star. Dziewczyna Tad'a, uwielbia Goblin Dogi.

Wygląd Edytuj

Na początku odcinka "Goblin Dogs" widzimy ją tylko jako stwora pokrytego miętowymi włosami, jednak później okazuje się, że Kelly ma ciemną karnację i długie po kostki puszyste włosy. Nosi bluzę w biało-różowe pasy, krótkie czarne spodenki, różowe wysokie buty oraz okrągłe okulary.

HistoriaEdytuj

W Goblin Dogs Kelly stoi w kolejce po Goblin Dogi razem z Końską Głową, Marco i Star. Podczas gdy dwie księżniczki ze sobą rozmawiają, Marco stara się porozmawiać z Kelly, ale dziewczyna cały czas milczy. Pod koniec odcinka jednak przemawia i odkrywa, że na głowie cały czas stał jej chłopak - Tad. Mówi też że jadła wcześniej Goblin Dogi i przyznaje, że są pyszne.

W The Bounce Lounge Kelly dołącza do starej ekipy na Bounsowni by ją ocalić. Na początku epizodu jest smutna z powodu zerwania z Tadem, ale później wracają do siebie i znów są razem.

W Starcrushed dziewczyna przychodzi na zawołanie Star by doradzić jej co ma zrobić ze swoją napiętą przyjaźnią z Marco. Sugeruje jej, że być może ona i jej przyjaciel po prostu potrzebują przerwy.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki