FANDOM

Końska Głowa
Końska Głowa ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Party With a Pony"
Ostatni epizod "Starcrushed"
Głos polski Anna Sroka
Głos angielski Jenny Slate
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Latająca Końska Głowa Księżniczki
Przydomek
Cel zawsze dobrze się bawić
Praca
Dom Królestwo Końskich Głów na Mewni, Poprawczak św. Olgi dla krnąbrnych księżniczek (tymczasowo)
Rodzina Król Końska Głowa (ojciec)

Azniss Końska Głowa, Angel Końska Głowa, Khrysthalle Końska Głowa, Jan-Jan Końska Głowa, Pamanda Końska Głowa, Shonda Końska Głowa, Shinda Końska Głowa, Hornanne Końska Głowa, Teta Końska Głowa, Chezna Końska Głowa, Whistine Końska Głowa, Pranciss Końska Głowa (młodsze siostry)

Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly, Marco Diaz, Kelly
Wrogowie Panna Ohydzka
Wiek
Lubi imprezować, Star Butterfly, gry wideo
Nie lubi Poprawczaka św. Olgi dla krnąbrnych księżniczek
Moce i zdolności lewitacja, strzelanie laserem z rogu
Motto

Księżniczka Lilacia Końska Głowa (nazywana przez przyjaciół Końską Głową) — królewna Królestwa Końskich Głów na Mewni, córka Króla Końskiej Głowy. Jest także przyjaciółką Star. Przez swoje buntownicze zachowanie została wysłana do Poprawczaka św. Olgi dla Krnąbrnych Księżniczek.

Wygląd Edytuj

Końska Głowa, tak jak mówi jej imię, jest latającą głową, lecz nie konia, a jednorożca. Ma miętową sierść, morski róg i tego też koloru oczy, ze źrenicami w kształcie złotych gwiazdek. Jej zawsze rozwiana grzywa jest koloru różowego, a na szyi ma różowy znak w kształcie serca.

Osobowość Edytuj

Końska głowa jest żywiołowa i nieokiełznana. Właśnie przez swoje szalone usposobienie zostałą wysłana do poprawczaka. Jest sarkastyczna i czasami złośliwa, np. wobec Marco, o którego była zazdrosna. Niczym się nie przejmuje, chce tylko zawsze dziko imprezować. Można też powiedzieć, że jest w pewnym sensie zaborcza, ponieważ przez zazdrość o Marco, który również zaprzyjaźnił się ze Star, chciała się go dosłownie pozbyć.

Relacje Edytuj

Star Butterfly Edytuj

Jest jej najlepszą przyjaciółką od najmłodszych lat. Uwielbiają razem imprezować. Końska Głowa jest jednak, jak twierdzi sama Star, zaborcza w ich przyjaźni — była okropnie zazdrosna o to, że Star zaprzyjaźniła się z Marco. Jednakże po tym, jak Star powiedziała, że zawiodła się na niej po tym, jak porzuciła jego kolegę w innym wymiarze, oddała swojej przyjaciółce swoje międzywymiarowe nożyczki, a sama poświęciła się dając się złapać strażnikom i ratując życie swoim znajomym.

Marco Diaz Edytuj

Na początku była do niego negatywnie nastawiona. Przez swoją zazdrość groziła chłopcu, że "nadzieje go na swój róg". Nazywała go "przymułem", próbowała zrzucić z chmury w Bounsownii i ostatecznie porzuciła w Ametystowej Arkadzie. W końcu zrozumiała jak ważny jest dla jej przyjaciółki, ocaliła go przed strażnikami i przed odejściem do poprawczaka po raz pierwszy nazywa go po imieniu. Gdy ponownie się spotykają jest do niego lepiej nastawiona.

W Goblin Dogs Końska Głowa wciąż przejawia pewne znaki zazdrości o Marco, gdy próbowała go odsunąć od Star i w zamian zachęcała do rozmowy z Kelly. Mimo wszystko traktuje wtedy chłopaka z większym szacunkiem niż ostatnio.

W Sleepover ona i Marco nie mają nic przeciw sobie, wspólnie spędząją czas i grają z innymi.

W Pizza Thing Diaza irytuje co prawda porywczość księżniczki, jednak na końcu odcinka dogadują się i wspólnie przygotowują pizzę.

Moce Edytuj

Końska głowa potrafi lewitować, a gdy się przemieszcza, pozostawia za sobą błyszczące cekiny. Umie także strzelać z rogu promieniem lasera.

WystąpieniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nie została stworzona specjalnie do serialu — Daron Nefcy wymyśliła ją już wcześniej.
  • Jej wygląd został nieco zmieniony od tego czasu — wcześniej "miała się ślinić, a z jej szyi miała cieknąć krew, za to miała wielkie błyszczące oczy".

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Końska Głowa.

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki