FANDOM

Lekmet
Lekmet ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Into the Wand"
Ostatni epizod "Moon the Undaunted"
Głos polski
Głos angielski Kevin Michael Richardson
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca
Dom Kryształowy wymiar
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Rombulus
Wrogowie Toffee
Wiek
Lubi Kukurydzę
Nie lubi
Moce i zdolności Uzdrawianie
Motto
To najszlachetniejszy, najpracowitszy anielski kozi demon jaki istnieje.
―Rombulus o Lekmecie[src]

Lekmet - wielki kanclerz Wysokiej Komisji Magii, pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Page Turner". Zginął w odcinku "Starcrushed".

Wygląd Edytuj

Lekmet to wysoki kozioł o białym kolorze futra oraz długiej brodzie. Na głowie widnieją mu 4 rogi, na plecach natomiast posiada skrzydła. Ubrany jest w ciemno siwą płachtę owiniętą przy pasie liną.

Charakter Edytuj

Lekmet jest bardzo spokojny oraz opanowany, można to zauważyć przy boku komisji. Jak podkreślił Rombulus, kozioł jest najszlachetniejszym i najpracowitszym kozim demonem. Lekmet ulega dużemu stresowi w sytuacjach, gdy działa pod presją. Ważna jest dla niego ochrona wszechświata i bezpieczeństwo wszystkich. Jest w stanie poświęcić własne życie, by kogoś uratować, co zrobił w odcinku "Starcrushed".

Historia Edytuj

Lekmet po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Into the Wand" jako członek komisji magii. Słowniryk zostaje wtedy wezwany na rozmowę z nim i innymi członkami komisji.

W odcinku "Crystal Clear" występuje w Kryształowym Wymiarze i rozmawia z Rombulusem o anomaliach magii we wszechświecie. Gdy Lekmet chce powiadomić komisję jego występkach, Rombulus krystalizuje go.

W odcinku "Starcrushed" widzimy go walczącego z Toffeem. Tam poświęca swoje życie by ratować królową Butterfly.

W "Moon the Undaunted" widzimy Lekmeta podczas narady na temat potworów. Nie poznaliśmy jego zdania w tej sprawie.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Uzdrawianie - Lekmet potrafi leczyć istoty, które otrzymały duże obrażenia. Jednak bardzo go to osłabia. Gdy używał tej mocy zbyt wiele razy, zginął.

Wystąpienia Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Mówi kozim językiem, jedyną osobą która go rozumie jest Rhombulus.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki