FANDOM

Lydia
Lydia ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Fetch
Ostatni epizod Running with Scissors
Głos polski
Głos angielski Amy Sedaris
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca
Dom Echo Creek
Rodzina
Zwierzęta Willoughby
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi Zwierzęta
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Lydia - nadgorliwa miłośniczka zwierząt pojawiająca się w odcinku "Fetch".

Wygląd Edytuj

Lydia jest bardzo niską kobietą z długimi, napuszonymi, lekko siwiejącymi, czarnymi włosami. Jej oczy są koloru czarnego, na policzkach ma piegi. Pod nosem widoczny jest lekki zarost. Jej nieschludny ubiór tworzą: potargana i lekko morka spódnica niebieskiego koloru, szara bluzka, zielona bluza i brązowe buty. Nosi także duże okulary.

Charakter Edytuj

Lydia mimo swojego dziwnego wyglądu jest bardzo łagodną i czułą osobą. Kocha zwierzęta i ma tendencje do trzymania się blisko nich. Sądząc po jej słowach powiedzianych podczas przytulania Willoughby'iego, można założyć, że jest dość samotna.

Historia Edytuj

W odcinku "Fetch" pojawia się, gdy Star znajduje ogłoszenie o zaginięciu psa i dzwoni na podany na nim numer. Kiedy Star dzwoni, odbiera Pracownik Stop & Slurp w oknie pojawia się Lydia i odbiera telefon.

Star spotyka się z Lydią, wierząc, że jest ona właścicielką psa. Zestresowana Lydia, wymyśla na poczekaniu imię dla psa, widząc znak drogowy i pszczołę. Jednak pies omija kobietę i wchodzi do łazienki. Star zdaje sobie sprawę, że Lydia nie jest właścicielką psa.

Pod koniec odcinka Star zapoznaje Lydię i Willoughby'ego, gdy pies okazuje się pochodzić z innego wymiaru i wyraża pragnienie, by być normalnym psem.

W odcinku Running with Scissors widziana jest przez chwilę bawiąca się z Wierzbączkiem, nie wypowiadając żadnej kwestii.

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki