FANDOM

Marco Diaz
Marco Diaz ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Star Comes to Earth"
Ostatni epizod "Starcrushed"
Głos polski Krzysztof Szczepaniak
Głos angielski Adam McArthur
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Marco Ubaldo Diaz
Przydomek Ostrożny
Dzikus
Dr. Marco, PH.D
Chłopak karate
Księżniczka Sardynka
Popsuj-bliźniak
Cel Zaprzyjaźnić się z Jackie
Praca
Dom Dom Rodziny Diaz, Echo Creek
Rodzina Angie Diaz
Rafael Diaz
Babcia Diaz
Zwierzęta Lasero-psiaki
Nachos
Przyjaciele Star Butterfly
Ferguson
Alfonzo
Końska Głowa
Homarowicz
Ropuch
Wrogowie Ludo
Armia Ludo
Jeremy Birnbaum
Lars
Toffee
Wiek 14
Lubi Jackie
Karate
Walczyć z potworami
Robić telefoniczne żarty
Nie lubi Być nazywanym Safe Kid
Mokrych skarpet
Moce i zdolności Karate

Przyrządzanie Nachos

Motto

-Marco Diaz - jeden z dwóch głównych bohaterów ''Star Butterfly kontra siły zła''. Jest synem pani Diaz i pana Diaz, wnukiem babci Diaz i najlepszym ziemskim przyjacielem Star.

CharakterEdytuj

Marco jest zwykle bardzo przewrażliwiony i zorganizowany. Przez to w szkole nazywany jest "Ostrożny". Mimo tego, gdy pomaga Star walczyć z potworami nie cofa się przed niczym. Często boi się o siebie jak i o innych. Pokazał to między innymi w odcinkach "Sleep Spells" lub "Blood Moon Ball".

WyglądEdytuj

Chłopak jest średniego wzrostu, a jego skóra jest lekko opalona. Ma ciemnobrązowe włosy, brązowe oczy i pieprzyk na policzku. Nosi szarą koszulkę, czerwoną bluzę, ciemnoszare spodnie i brązowo-białe trampki.

RelacjeEdytuj

Star ButterflyEdytuj

Kiedy Star przybyła na Ziemię i zamieszkała u Marco, oboje często nie umieli się dogadać. Marco denerwowało, że Star nie panuje nad swoimi zaklęciami i wciąż tylko pogarsza sytuację. Jednak szybko się zaprzyjaźnili i potrafili sobie wszystko wybaczyć. Marco często traktuje Star zbyt nad opiekuńczo, ponieważ nie chce, żeby coś jej się stało.

Jackie Lynn ThomasEdytuj

Marco jest zakochany w Jackie, ale zawsze boi się jej towarzystwa. Czasem nawet nie potrafi odważyć się i powiedzieć "cześć" do niej. Jednak w odcinku "Interdimensional Field Trip" pisze z nią na telefonie, a później siedzi obok niej w autobusie. W odcinku "Bon Bon the Birthday Clown" Jackie zaprasza Marca na szkolne tańce. Jeszcze tego samego wieczoru co uczniowska impreza dochodzi między nimi do pocałunku.

Alfonzo i FergusonEdytuj

Alfonzo i Ferguson to przyjaciele Marco. Zwykle spotykają się w szkole. Marco tak jak zwykle bardzo boi się o przyjaciół i próbuje trzymać ich z dala od wszystkiego, co jest niebezpieczne.

Końska GłowaEdytuj

Marco nie dogadywał się z Końską Głową, ale gdy trzeba było uratować Star, działali razem. Po odcinku "St. Olga's Reform School for Wayward Princesses" widać, że bardziej się szanują.

Jeremy Birnbaum Edytuj

Jeremy to młody chłopak, ale do Marca odzywa się jakby był starszy. Chłopak zawsze stara się mu uprzykrzyć życie i nie zmarnuje chwil,i żeby go upokorzyć. Razem z Marco trenuje karate, ale nie walczy honorowo, co wyszło na jaw w odcinku "Monster Arm".

UmiejętnościEdytuj

  • Karate — Marco zna karate, którego używa do walki z potworami.
  • Kulinarne — Marco jest dobry w przyrządzaniu nachos.
  • Szkolne — Marco jest dobry z matematyki.
  • Psycholog — Marco w odcinku "Sleep Spells" wciela się w rolę psychologa jednak nie wiadomo czy jest dobry w tym zajęciu, czy tylko się starał by móc uratować Star.

WystąpieniaEdytuj

Cytaty Edytuj

Kolację jadłem niedawno, ale w razie czego umiem gotować. Uwolnij mnie z tych kajdan to ci coś przyrządzę!
―Marco do Toffee'go[src]
Nie ogarniam czemu ludzie sobie ubzdurali, że jestem ostrożny! Uważaj coś leży...
―Marco do Star[src]
To takie niebezpieczne! O mamy zielone...
― Marco do Star
Lepiej zostań w domu. Tu jest zawsze fajnie!
―Marco do Star[src]

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Marco Diaz.

CiekawostkiEdytuj

  • Drugie imię Marca brzmi Ubaldo co wyszło na jaw w odcinku "Match Maker".
  • Prawdopodobnie ma meksykańskie korzenie.
  • W odcinku pilotażowym miał niebieskie spodnie.
  • Skrót PH.D z jego przydomka z odcinka "Sleep Spells" oznacza Psycholog Hulaj-Dusza
  • Z odcinka "Match Maker" dowiadujemy się także, że Marco lubi kolor czerwony.
  • W odcinku "The Other Exchange Student" możemy wywnioskować, że przed Star i Gustavem w jego domu mieszkało jeszcze mnóstwo innych uczniów z wymiany.
  • Ma chorobę lokomocyjną co można wywnioskować z odcinka "Brittney's Party".
  • Zgodnie z tym co było powiedziane w odcinku "Blood Moon Ball", Marco i Star są bratnimi duszami.
  • W odcinku "Naysaya" dowiadujemy się, że prowadzi pamiętnik
  • W odcinku "Naysaya" powiedziane jest, że nie ma włosów ma klatce piersiowej, w przeciwieństwie do pleców.
  • Numer jego komórki to 555-0111
  • W początkowym założeniu jego imię brzmiało Sol i posiadał obsesję na punkcie Dragon Ball.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Marco Diaz

  • Dyskusja o Starco

    242 wiadomości
    • A ja za Fineaszem i Ferbem dla mnie to był taki zapychacz jak nic nie było to oglądałem i tak samo dla mnie nawet Fineasza i Ferba ...
    • Mr.Parnassus napisał(-a): A ja za Fineaszem i Ferbem dla mnie to był taki zapychacz jak nic nie było to oglądałem i tak samo dla mnie na...
  • Dyskusja o Mackie

    26 wiadomości
    • Znam ten komiks, czytałam komiksy coskii na tumblrze. Generalnie polecam śledzić fandom Star na tym portalu, bo tam jest większość j...
    • Fakt może obrócić nasze poglądy o 360 stopni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki