FANDOM

Milly Iskra
Milly Sparkles ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "The Bounce Lounge"
Ostatni epizod
Głos polski Agnieszka Fajlhauer
Głos angielski Constance Schulman
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca Właścicielka Bounsownii
Dom Bounsownia
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Końska Głowa
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Milly Iskra - właścicielka Bounsownii, która po raz pierwszy pojawia się w odcinku "The Bounce Lounge".

Wygląd Edytuj

S02E33 Milly zdejmuje okulary.png

Milly jest humanoidalnym stworzeniem o blado-lawendowej skórze. Na głowie posiada fioletowe rogi, a jej włosy są koloru ciemnofioletowego. Na jej oczach zawsze widnieją ciemne okulary z ciemnoróżowymi oprawkami. Na plecach posiada skrzydła, podobne do skrzydeł wróżki. Milly ma na sobie fioletową sukienkę obwiązaną złotym pasem, siateczkowe pończochy i ciemnofioletowe, wysokie buty na obcasie. W ręku trzyma wachlarz z piór koloru morskiego na złotej rączce. Wokół niej zawsze unosi się brokat. Pod koniec odcinka "The Bounce Lounge" widzimy, że Milly jest już w podeszłym wieku i na jej twarzy jest mnóstwo zmarszczek.

Charakter Edytuj

Milly wydaje się miłą osobą i dobrze dogaduje się ze swoimi klientami w Bounsownii. Jednak gdy decyduje się na zamknięcie swojego biznesu, nie ujawnia prawdziwego powodu, robi to dopiero po wszystkim.

Historia Edytuj

Milly Iskra pojawia się w odcinku "The Bounce Lounge", gdy Star, Końska Głowa i Marco przybywają, by dowiedzieć się dlaczego Bounsownia będzie zamknięta. Dostają od niej wiadomość, że to z powodu braku klientów, a dopiero pod koniec odcinka wyjawia, że jej podeszły wiek jest przyczyną. Bounsownia zostaje zniszczona kulą wyburzającą.

Wystąpienia Edytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki