FANDOM

Mina Loveberry
Mina Loveberry ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Starstruck"
Ostatni epizod "Moon the Undaunted"
Głos polski Lidia Sadowa
Głos angielski Amy Sedaris
Inspiracja Sailor Moon
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca Wojowniczka Mewni
Dom Mewni
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Wrogowie
Wiek
Lubi Pączki
Nie lubi
Moce i zdolności Magia
Motto

Mina Loveberry - sławna, magiczna wojowniczka pochodząca z Mewni oraz idolka Star Butterfly, która pojawiła się po raz pierwszy w odcinku "Starstruck".

WyglądEdytuj

Mina jest dorosłą kobietą z Mewni z jasną karnacją, długimi fioletowymi włosami związanymi w warkocze z dwoma dużymi kokami na górze, oraz z zielonymi oczami. Nosi jasnozieloną sukienkę z szarym znaczkiem kota na wierzchu oraz fioletową muchą z żółtym serduszkiem. Oprócz tego ma na sobie fioletowe, wysokie do kolan buty, żółte kolczyki w kształcie króliczków oraz srebrny hełm ze szpikulcem na szczycie. W efekcie jej pobytu na Ziemi, jej sukienka zabrudziła się i podarła, oraz brakuje jej prawego buta.

HistoriaEdytuj

Gdy Mina pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Starstruck", Star przedstawia ją jako najwspanialszą wojowniczkę jaka kiedykolwiek istniała. W wyobraźni Star wygląda ona na niesamowitą, jednak w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Mina uczy Star jak radzić sobie w walce, posuwając się do niewyobrażalnych rzeczy, jak psucie muzealnych artefaktów czy przeszkadzanie mieszkańcom Echo Creek w ich życiu. Od początku jej pobytu na Ziemi jest poszukiwana przez policję. W pewnym momencie Mina dowiaduje się, że na tej planecie nikt nie rządzi. Postanawia, że zostanie władcą ludzi mieszkających na niej. Wtedy Star zauważa jaka naprawdę jest jej idolka i rozkazuje jej odejść. Pod koniec odcinka widać jednak, że Mina żałuje tego co chciała zrobić.

CharakterEdytuj

Mina Loveberry jest szaloną i niepoważną kobietą. Wszystko za co się bierze, robi bez żadnego zastanowienia i nie liczy się z konsekwencjami jakie może za to ponieść. Dodatkowo nie rozumie zwyczajnej wolności, mimo iż sama nie wykonuje poleceń, ani nie słucha rad nikogo z jej przyjaciół. Po tym jak chciała przejąć władzę nad całą planetą Ziemią, Star uświadomiła jej, że nie postępowała dobrze. Wtedy Mina przemyślała swoje zachowanie i żałowała tego co zrobiła.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Umiejętności przetrwania: Mina jest wojowniczką, więc jest w stanie przetrwać w dziczy i bez problemu znaleźć jedzenie czy schronienie. Potrafi również stworzyć broń z praktycznie każdej zwyczajnej rzeczy.
  • Magia: Mina potrafi używać magii, gdyż jest dobrze znaną wojowniczką. Używa jej zwykle by powiększyć swoją siłę.

WystąpieniaEdytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki