FANDOM

Omnitraxus Prime
Omnitraxus Prime ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Page Turner"
Ostatni epizod "Starcrushed"
Głos polski Jacek Król
Głos angielski Carl Weathers
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek Omni
Cel
Praca Mistrz wszechczasu
Dom Pustynie Czasu
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Słowniryk
Królowa Butterfly
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności Manipulowanie wszechczasem

Manipulowanie wzrostem

Motto

Omnitraxus Pierwszy nazywany w skrócie Omnitraxus - mistrz wszechczasu i członek Wysokiej Komisji Magii, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Page Turner".

Wygląd Edytuj

Omnitraxus jest ogromnym, garbatym, humanoidalnym stworzeniem z czaszką zamiast twarzy. Jego ciało składa się z planet, gwiazd i galaktyk. Na plecach posiada góry z kraterami, a wokół złączone miecze, przez co kratery wyglądają jak szyja Omnitraxusa. Białe chmury cały czas otaczają jego ciało. Ma sześć palców u każdej ręki, zupełnie jak Słowniryk.

Charakter Edytuj

Pomimo jego wzrostu i wyglądu, Omnitraxus jest przyjazny i zabawny wobec ludzi, którzy potrzebują jego pomocy. Nazywając siebie "gościem wszechczasu", jest gotów pomagać wszystkim, którzy mają problemy związane z czasoprzestrzenią. Jeśli sytuacja tego wymaga, Omnitraxus potrafi zachować powagę. Widzimy to w odcinku "Mathmagic", gdy wyjaśnia Star wagę jej problemu.

Historia Edytuj

Omnitraxusa możemy zobaczyć po raz pierwszy w odcinku "Page Turner" na spotkaniu Wysokiej Komisji Magii. Członkowie kontaktują się z nim za pomocą kryształowej kuli, w której po pewnym czasie występują zakłócenia w połączeniu.

Omnitraxus posiada większą rolę w odcinku "Mathmagic", gdy Ojciec Czas nie jest w stanie pomóc Star. Wtedy daje jej radę we wnętrzu jego ciała, gdzie dziewczyna widzi kopie siebie z różnych wszechświatów. Z poradą Omnitraxusa, Star zatrzymuje pętlę czasową po rozwiązaniu równania na lekcji matematyki.

W "Face the Music" razem z resztą Wysokiej Komisji Magii przychodzi na dzień piosenki Star. Jest zaskoczony tym, że Moon utrzymywała porwanie Słowniryka i Księgi Zaklęć w sekrecie przed wszystkimi.

W "Starcrushed" Omnitraxus uczestniczy w szturmie na zamek Luda, by odzyskać skradzione przez niego rzeczy. Później w walce z Toffee'm traci przytomność i zostaje ściągnięty z pola bitwy przez królową Butterfly.

Moce i zdolności Edytuj

  • Manipulowanie wszechczasem: Jako mistrz wszechczasu, Omnitraxus potrafi zaginać czas i przestrzeń według jego woli. Problemy takie jak pętle czasowe to również jego specjalność.
  • Manipulowanie wzrostem: Omnitraxus potrafi powiększać i pomniejszać swoje ciało. Zwykle jego ciało jest wielkości całego wszechświata, ale zmniejsza się, gdy musi z kimś porozmawiać.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Omnitraxus Prime jest podobna do Optimus Prime, przywódcy Autobotów z serii Transformers.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki