FANDOM

Pająk w cylindrze
Pająk w cylindrze ID
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "The Other Exchange Student"
Ostatni epizod "Spider With a Top Hat"
Głos polski Waldemar Barwiński
Głos angielski Steve Little
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel Być zaklęciem do walki
Praca
Dom Wnętrze różdżki Star
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Inne zaklęcia
Wrogowie Wrogowie Star
Wiek
Lubi Rozbawianie innych
Nie lubi
Moce i zdolności Mała broń laserowa w cylindrze
Motto

Pająk w cylindrze - jedno z zaklęć Star Butterfly, które służy do rozrywki, a marzy by zostać zaklęciem do walki.

Wygląd Edytuj

Tak jak sugeruje jego imię, jest pająkiem w cylindrze z ośmioma nogami, z czego dwie są używane jako ręce, a reszta do poruszania się. Na twarzy posiada niewielkie wąsy. Na głowie nosi czarny cylinder z białym pasem. Czasami pojawia się w różowej skórze, ale najczęściej jego skóra jest koloru fioletowego. Na rękach ma białe rękawiczki.

Charakter Edytuj

Jako zaklęcie służące do rozrywki, pająk jest bardzo radosny, zabawny i optymistyczny. Lubi wywoływać uśmiech na twarzach jego przyjaciół i śmiać się z ich żartów. Ze względu na to, że chce zostać zaklęciem do walki, jest zdecydowany i pewny siebie.

Historia Edytuj

Pająka widzimy po raz pierwszy w tle w odcinku "The Other Exchange Student", gdy Star jest zazdrosna o Gustawa i prezentuje Marcu zaklęcie. Ma on wtedy różową skórę zamiast fioletowej.

Większą rolę posiada dopiero w odcinku "Spider With a Top Hat", gdzie występuje jako zaklęcie rozrywkowe dla innych zaklęć. Podoba mu się jego codzienne życie, jednak w głębi duszy pragnie zostać zaklęciem do walki. Któregoś razu gdy Star walczy z potworem i zużywa wszystkie zaklęcia, wzywa do walki pająka, który odstrasza potwora jego bronią w cylindrze.

WystąpieniaEdytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki