FANDOM

Pani Skullnick
Pani Skullnick ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Star Comes to Earth"
Ostatni epizod "Bon Bon the Birthday Clown"
Głos polski Katarzyna Kozak
Głos angielski Dee Dee Rescher
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel Znaleźć swoją drugą połówkę
Praca
Dom Echo Creek
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek 50 lat
Lubi Siekiery bojowe, mięso
Nie lubi Uczyć
Moce i zdolności Dłuższy wiek, większa siła
Motto

Pani Skullnick jest jednym z nauczycieli Star, Marco oraz innych uczniów w Akademii Echo Creek.

Charakter Edytuj

Pani Skullnick wydaje się być nerwowa. Nie traktuje swojej pracy na poważnie — podczas lekcji maluje paznokcie zostawiając swoją klasę bez zajęcia. Gdy przemienia się w trolla, zakochuje się i wydaje się być bardziej sarkastyczna. Nauczycielka otwarcie przyznaje, że czuje niechęć do zabaw i że brak zasad i ładu może doprowadzić do anarchii.

Dowiedziawszy się, że trolle (czyli gatunek, jakim aktualnie jest) jest silniejszy niż człowiek, rozweseliła się i poświęca trochę więcej uwagi swoim uczniom.

Wygląd Edytuj

S1E3 Smutna Pani Skullnick.png

Pani Skullnick jest otyłą, niską kobietą. Ma brązowo-rude, krótkie włosy. Na nosie ma małe okulary, a w uszach ma złote spirale. Ubrana jest w długą, fioletową bluzkę, spodnie w kolorze panterki, a na nogach ciemniejsze fioletowe obcasy.

Po przemianie w trolla wygląd nauczycielki zmienił się — kolor skóry stał się zieleńszy. Włosy również się zmieniły — są teraz czerwone i o wiele dłuższe. W pępku znajduje się różowy kamień.

Wystąpienia Edytuj

Pani Skullnick pojawia się na chwilę w odcinku "Star Comes to Earth". W tym czasie siedziała na krześle i malowała paznokcie u stóp. Gdy Marco prosi ją o przepustkę, zirytowana zawracaniem jej głowy, wypuszcza chłopca.

W "Match Maker" Star przypadkowo zmienia nauczycielkę w trolla. Nauczycielka z początku jest załamana z powodu bycia trollem, jednak później staje się na to obojętna. Przez krótki czas zakochuje się w Emmicie, jednak szybko ich "związek" kończy się z powodu niezrozumiałej mowy.

W odcinku "School Spirit" nauczycielka mówi, że starcie pomiędzy drużyną akademii, a ich przeciwnikami będzie "krwawą łaźnią". Gdy Star pyta się jej, jaka jest jej ulubiona broń, ta odpowiada "topór bojowy".

W odcinku "Mewnipendance Day" Pani Skullnick zostaje zaproszona na przyjęcie, jednak przychodzi tam ze względu na mięso. Star prosi jednak, żeby odegrać napad potworów na Mewni, więc przydziela nauczycielkę do potworów.

W odcinku "Interdimensional Field Trip" Pani Skullnick zabiera klasę na wycieczkę do muzeum. Tam mówi Star, że nienawidzi uczyć i że jeżeli uważa, że dziewczynka robi to lepiej, może oprowadzić klasę. Gdy w innym wymiarze dowiaduje się, że trolle żyją dłużej i są silniejsze niż ludzie, zaczyna się rozweselać. Niestety jej humor zmienia się, gdy Star oznajmia, że zgubiła klasę. Nauczycielka zakłada wtedy zbroję i bierze siekierkę, po czym idzie do jaskini i uwalnia uczniów oraz pokonuje potwora, które je uwięził.

W odcinku "Girls' Day Out" wysyła Star do kozy, kiedy ta wypuszcza jej chomika z klatki. Każe Marco go odnaleźć.

Umiejętności i zdolności Edytuj

Długowieczność Edytuj

Pani Skullnick zmieniając się w trolla może żyć dłużej.

Muskularność Edytuj

Trolle są silniejsze i bardziej muskularne niż ludzie.

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Pani Skullnick.

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki