FANDOM

Różdżka Luda
S2E2 Różdżka leży w ziemi
Typ Magiczna Różdżka
Wystąpienia
Pierwszy odcinek "Ludo in the Wild"
Ostatni odcinek "Toffee"
Wystąpienia 10

Różdżka Luda- magiczna różdżka stworzona z prawej części przełamanej Różdżki Star Butterfly.

Wygląd

Różdżka składa się jest z kości ręki, trzymającej podłużny szpiczasty kamień. Pośrodku kamienia przymocowana jest połowa gwiazdy, świecąca na zielono.

Historia

W odcinku "Storm the Castle", podczas wybuchu zamku Luda różdżka Star pęka na dwie części. Lewa połowa kryształu zostaje u Star, lecz prawa ginie w ziemi na trzy miesiące.

Ludo odnajduje lewą połowę w odcinku "Ludo in the Wild" w jej obecnej formie.

W odcinku "Wand to Wand" Ludo chce użyć różdżki na barmanie szczurów po tym, jak dostał błoto zamiast gulaszu, ale różdżka działa. Później Ludo odkrywa, że różdżka działa, gdy się złości. Wraca do baru, staje się na tyle zły, by pokonać wszystkie szczury.

W odcinku "By the Book" różdżka komunikuje się z Ludem, podsuwając jej pomysł porwania Star Butterfly. Ludo walczy z dziewczyną, chociaż widać, że różdżka nie działa jeszcze dobrze, szczególnie na początku odcinka, kiedy wystrzeliwuje niekontrolowane promienie.

W odcinku "The Hard Way" Toffee dzięki różdżce i czarnemu zaklęciu przejmuje kontrolę nad Ludem.

Po ponownym przejęciu kontroli przez Toffee'go w odcinku Starcrushed różdżka staje się częścią ciała Luda, który pod władaniem pokonuje Wysoką Komisję Magii.

W "The Battle for Mewni" różdżko-ręka Luda każe mu opanować królestwo Butterfly. Star chcąc ostatecznie pokonać Toffee'go niszczy różdżkę zaklęciem szeptu, a potem udaje jej się połączyć dwa kawałki klejnotu w całość.

ved Przedmioty, obiekty i jedzenie w serialu Star Butterfly kontra siły zła
Z Ziemii
Autobus Imprezowy BrittneyCustoms of ScandinaviaDeskorolka JackieMarco Super Przepyszne NachosMinivan rodziny DiazRajtuzowy HerosRęko-roślina w doniczceScandinavian for DoofusesSugar-O'sTelefon Rodziny DiazZłoty kastet
Z innych wymiarów
Królewska Magiczna RóżdżkaKrólewski dyliżansMiędzywymiarowe nożyczkiMiędzywymiarowy portalKsięga z Magicznymi ZaklęciamiMiecz Star ButterflySuper Nowa RewolucjaMiędzywymiarowe LustroMiędzywymiarowe Lusterko