FANDOM

Różdżka Star Butterfly
S1E24 Star presents the wand to her mother.png
Typ Różdżka
Wystąpienia
Pierwszy odcinek "Star Comes to Earth"
Ostatni odcinek "Baby"
Wystąpienia 43

Różdżka Star Butterfly (nazywana też Królewska Magiczna Różdżka) — magiczny przedmiot i pamiątka w królestwie Mewni. Star dostała ją od swojej mamy na czternaste urodziny, ale musi nauczyć się jeszcze jak się nią posługiwać.

W odcinku „Storm the Castle” Star niszczy różdżkę, żeby uwolnić Marco od Toffee, która przedziela się na pół. Drugi kawałek różdżki stworzył Różdżkę Luda.

WyglądEdytuj

Pierwszy wyglądEdytuj

Screen shot 2014-08-22 at 12 46 49 PM.png

Pierwszy wygląd różdżki.

Różdżka jest jasnofioletowa i ma białe skrzydła. Środek różdżki to niebieskie koło z żółtą gwiazdą i różowymi kryształami dookoła. Jest też na górze złota korona, niebieski motyl między górną i dolną częścią i żółta końcówka z niebieskim sercem na końcu rączki.

Drugi wyglądEdytuj

Po zniszczeniu różdżki przez Star wypowiadając Szeptane Zaklęcie, różdżka zmienia nieco swój wygląd. Ta wersja różdżki również jest jasnofioletowa, ale jej skrzydła mają ostrzejsze zakończenia. Górna część składa się z niebieskiego koła i połowy żółtej gwiazdy. Korona na czubku różdżki wygląda tak samo, ale kolor motyla między górną i dolną częścią zmienił się z niebieskiego na żółty. Wokół rączki jest owinięta niebiesko-fioletowa taśma.

ZdolnościEdytuj

MoceEdytuj

Różdżka jest przeznaczona do rzucania zaklęć wymyślonych przez osobę nią władającą lub takich, które znajdzie w Magicznej Księdze Instrukcji. W innych przypadkach osoba może też korzystać z różdżki bez wypowiadania zaklęcia.

Pod kontrolą danej osoby, różdżka może stworzyć to, o czym ta myśli jak na przykład szczeniaki, węże lub inne stworzenia. Może też być wykorzystywana do tworzenia ataków. Gdy Star używa różdżki po raz pierwszy w walce, wykorzystuje ona zaklęcia takie jak Cios Tęczowej Pięści, Mgła Cukierkowych Halucynacji i Podmuch Narwali.

Różdżka może też zmieniać inne przedmioty lub nawet ludzi. Można ją też przekształcić w maczugę jak zrobiła to Star w „School Spirit”.

WyglądyEdytuj

S01E03 Różdżka z czaszką.png

Różdżką włada Ludo w jego śnie.

Różdżka może zmieniać wygląd w zależności kto nią włada. We władaniu przez Królową Butterfly, różdżka była niebiesko-złota z kryształem w kształcie serca. W śnie Ludo różdżka ma czarną rączkę z czarnymi skrzydłami nietoperza. Górna część składa się z czaszki i trzech kolców. Gdy władał nią Homarowicz była fioletowa z gałką oczną jako górna część i cierniowymi skrzydłami.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku pilotażowym różdżka jest różowa z różowym sercem w białym kole na czubku i z gwiazdą na szczycie.
  • Projekty różdżek bardzo przypominają te z tych seriali anime:
  • Jak wiadomo z „Quest Buy” różdżkę trzeba ładować. Jeśli nie naładujesz jej przed całkowitym rozładowaniem, umrze na wieki.
  • Różdżka jest zasilana przez miniaturowego jednorożca, który biega na bieżni.
    • Jeśli różdżka jest naładowana, jednorożec jest pełen energii, ale jeśli jest rozładowana, jednorożec jest zmęczony i słaby.
    • W odcinku „Storm the Castle” po wypowiedzeniu Szeptanego Zaklęcia, jednorożec zostaje zastąpiony przez nowego.
  • Jak widać w „Pixtopia” jest wystarczająco mocna by utrzymać atak z miecza.

GaleriaEdytuj

ved Przedmioty, obiekty i jedzenie w serialu Star Butterfly kontra siły zła
Z Ziemii
Autobus Imprezowy BrittneyCustoms of ScandinaviaDeskorolka JackieMarco Super Przepyszne NachosMinivan rodziny DiazRajtuzowy HerosRęko-roślina w doniczceScandinavian for DoofusesSugar-O'sTelefon Rodziny DiazZłoty kastet
Z innych wymiarów
Królewska Magiczna RóżdżkaKrólewski dyliżansMiędzywymiarowe nożyczkiMiędzywymiarowy portalKsięga z Magicznymi ZaklęciamiMiecz Star ButterflySuper Nowa RewolucjaMiędzywymiarowe LustroMiędzywymiarowe Lusterko

Więcej z Fandomu

Losowa wiki