FANDOM

Rasticore
Rasticore ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Gift of the Card"
Ostatni epizod "Moon the Undaunted"
Głos polski Jacek Król
Głos angielski Chris Tergliafera
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko Rasticore Chaosus Katastrofowicz
Przydomek
Cel Zniszczyć Star i złapać Marco
Praca Łowca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Panna Ohydzka
Wrogowie Star Butterfly
Marco Diaz
Wiek
Lubi
Nie lubi Gdy jego piła łańcuchowa się zacina
Moce i zdolności Lasery
Regeneracja
Międzywymiarowa piła
Motto

Rasticore Chaosus Katastrofowicz - międzywymiarowy łowca i ochroniarz Panny Ohydzkiej. W odcinku "Gift of the Card" poluje na Star Butterfly i Marco Diaza na polecenie Ohydzkiej.

Wygląd Edytuj

Rasticore jest bardzo wysokim i umięśnionym potworem, humanoidalną jaszczurką. Jego skóra jest koloru zielonego, a jego prawe oko żółtego z czarną źrenicą. Jego szyja wygląda jak u typowego gada, a lewe oko zastąpione jest fioletowym klejnotem. Zamiast lewej ręki ma metalową, a na ramionach widnieją kolce. Rasticore ma na sobie ciemnoszare spodnie, brązowy pas i czarne buty. Okryty jest fioletową płachtą, która zwykle zakrywa jego prawą rękę.

Historia Edytuj

Pierwszy raz Rasticore pojawia się w odcinku "Gift of the Card", gdzie Panna Ohydzka prosi go, by przyprowadził do niej Star i Marca. Rasticore wyszukuje ich lokalizację i zjawia się na Ziemii.

Gdy jest już w domu Diazów pyta Jannę gdzie poszli jej przyjaciele. Dziewczyna jest niezainteresowana i odpowiada, że poszli na Andante. Pod koniec odcinka, gdy Karta Podarunkowa chce zniszczyć Star i Marca, Rasticore zjawia się i miażdży ją. Nie zdąża jednak porwać dwójki, ponieważ Karta go likwiduje.

W odcinku "Heinous" widzimy, że Rasticore zaczyna się regenerować. Wyrasta mu już ramię do łokcia. Panna Ohydzka bardzo o niego dba i traktuje go jak własne dziecko. Gdy wypuszcza go, by złapał Marca, ten nie może nic zdziałać prócz czołgania się po podłodze.

W odcinku "Moon the Undaunted" pojawia się w opowieści Moon jako jeden z członków armii potworów Toffeego. Udowadnia on wtedy młodej królowej umiejętność jaszczurek do regeneracji, wystawiając swoje ramię do odgryzienia przez innego potwora.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki