FANDOM

Rhombulus
Rhombulus ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Page Turner"
Ostatni epizod "Toffee"
Głos polski Mikołaj Klimek
Głos angielski Kevin Michael Richardson
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek Time Out Guy
Cel
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi Słowniryk
Moce i zdolności Kryształy
Super siła
Motto

Rhombulus - członek Wysokiej Komisji Magii, który po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Page Turner".

Wygląd Edytuj

Rhombulus to wysoki humanoidalny stwór o niebieskim kolorze skóry. Jeden wielki kryształ służy mu jako głowa, a na piersiach ma jeszcze dwa małe, niebieskie kryształy. Zamiast rąk i nóg posiada zielone węże, z czego jeden z nich ma fioletowe oko. Rhombulus nie nosi żadnych ubrań poza ciemną peleryną i purpurowymi majtkami.

Charakter Edytuj

Rhombulus ma bardzo słabe nerwy i często denerwuje się o mało ważne sprawy. Zachowuje się dziecinnie na tyle, że reszta Wysokiej Komisji Magii rozkazuje mu siedzieć w kącie, gdy z czymś przesadzi.

Historia Edytuj

Rhombulus po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Page Turner" jako członek Wielkiej Komisji Magii razem z Hekapoo, Lekmetem i Omnitraxusem Prime. Wzywają Słowniryka na spotkanie z komisją. W pewnym momencie prawie wdaje się z nim w bójkę, ale Hekapoo odsyła Rhombulusa do kąta, by przemyślał swoje zachowanie.

W odcinku "Crystal Clear", Rhombulus porywa Star i Marco i zabiera ich do Lekmeta. Gdy ten chce zgłosić zachowania Rhombulusa do komisji, zostaje przez niego skrystalizowany. Star uspokaja stwora i rozmawia z nim.

Moce i zdolności Edytuj

  • Kryształy: Rhombulus potrafi tworzyć kryształy dzięki jego wężowym łapom. Umie też zamykać ludzi w kryształach lub topić stworzone kryształy.
  • Super siła: Rhombulus posiada nadludzką siłę. Pokazuje to, gdy bez problemu podnosi stół i wyrzuca przez szklane okno.

Wystąpienia Edytuj

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Rhombulus.

Ciekawostki Edytuj

  • Wężowe nogi Rhombulusa przypominają buty noszone przez Star.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki