FANDOM

Ruberiot
Ruberiot ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Face the Music"
Ostatni epizod "Toffee"
Głos polski
Głos angielski Patrick Stump
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek Ruby
Cel Napisać lepszą piosenkę niż poprzednicy
Praca
Dom Mewni
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Wrogowie
Wiek
Lubi Pisać piosenki
Nie lubi Przestarzałych piosenek o księżniczkach
Moce i zdolności
Motto

Ruberiot - oficjalny grajek pochodzący z Mewni. Po raz pierwszy widzimy go w odcinku "Face the Music".

Wygląd Edytuj

Ruberiot ma jasną cerę, zielone oczy i pomarańczowe włosy z grzywką, która zwykle zakrywa jego prawe oko. Nosi strój w odcieniach niebieskiego: jasnoniebieską koszulę, niebiesko-szare spodnie, ciemnoniebieskie buty z szarawym paskiem. Na głowie ma niebieską czapkę z białym piórkiem, a jego szyję oplata fioletowy szal.

Historia Edytuj

Ruberiot pojawia się w odcinku "Face the Music". Zostaje wybrany przez królową na grajka, który napiszę piosenkę o Star na jej Dzień Piosenki. Gdy Ruberiot pojawia się na Ziemii, Star wita go przyjaźnie, lecz w rzeczywistości nie ma ochoty pisać piosenki. Przygotowuje mu herbatę, a w między czasie ucieka z domu na Chmurku.

Ruberiot siedzi na kanapie u Diazów dobre kilka godzin grając przy tym piosenki pisane na poczekaniu. Gdy Star wraca, rozmawia z grajkiem o piosence i dochodzi między nimi do kłótni. Ruberiot wraca na Mewni i próbuje wkleić imię księżniczki do istniejącej już piosenki o księżniczce. Star zrozumiała, że grajek nienawidzi poprzednich piosenek tak jak ona, i razem tworzą coś zupełnie nowego.

Gdy Ruberiot prezentuje mieszkańcom piosenkę, bardzo im się podoba, lecz część o Słowniryku i Księdze Zaklęć wprawia ich w niepokój. Grajek na koniec piosenki dodaje swoją własną zwrotkę o Star i jej miłości do Marca.

Charakter Edytuj

Ruberiot ubóstwia muzykę. Tworzenie jej jest dla niego najważniejsze. Gdy tylko nadarzy się okazja, by zagrać na lutni, robi to bez krępacji wymyślając słowa o tym co w danej chwili się dzieje. Jest bardzo ambitną osobą, która stawia sobie cele w życiu i dąży do osiągnięcia ich. Pragnie pozostać oryginalny, co wynika z tego, że jest wrogo nastawiony do wklejania imienia księżniczki do istniejącej piosenki sprzed lat. W ciężkich sytuacjach nie radzi sobie zbyt dobrze. Użala się nad sobą i poddaje się.

Wystąpienia Edytuj

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Ruberiot.

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginale głos Ruberiota podkłada członek Fall Out Boy.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki