FANDOM

StarFan13
StarFan13 ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod Brittney's Party
Ostatni epizod Starcrushed
Głos polski Joanna Pach
Głos angielski Daron Nefcy
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel
Praca Uczennica Akademii Strumyczek
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Star Butterfly
Wrogowie
Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

StarFan13 — nastoletnia dziewczyna, która uczy się w Akademii Echo Creek. Wielka fanka Star Butterfly.

HistoriaEdytuj

Dziewczyna pojawia się po raz pierwszy w odcinku „Brittney's Party”, gdzie okazuje się, że ma całą szafkę oklejoną zdjęciami Star, a księżniczka ma całą szafkę oklejoną zdjęciami jej. Następnie wystąpiła w odcinkach „Freeze Day” i „Mewnipendance Day”, gdzie jest jedynie postacią tła.

W drugim sezonie StarFan13 pojawia się na początku odcinka "My New Wand!" oglądając videobloga Star.

W "Sleepover" dziewczyna zostaje zaproszona na nocowanie u Star. Bawi się wspólnie ze wszystkimi, a kiedy Pudełko "Prawda albo sroga kara" zadaje pytanie kto ci się podoba, StarFan13 odpowiada, że Star.

W "Trickstar" występuje jako postać w tle, uczestnicząca w przyjęciu urodzinowym Senseia.

W "Starcrushed" kiedy Star woła swoich przyjaciół, by doradzili jej co ma zrobić ze swoją napiętą przyjaźnią z Marco, StarFan13 jest na miejcu przed innymi. Wyjaśnia, że była tu cały czas. Kiedy księżniczka wyznała swoje uczucia do Diaza, dziewczyna jako jedyna ze zgromadzonych mdleje.

WyglądEdytuj

StarFan13 jest dziewczyną średniego wzrostu. Ma krótkie brązowe włosy, związane w dwa małe kucyki i ciemne oczy. Nosi na głowie kwadratowe okulary oraz opaskę z doklejonymi rogami z tektury. Ponadto ma aparat na zęby. Na policzkach, ma narysowane serca, aby upodobnić się do Star. Ubrana jest w szarą bluzkę z krótkimi rękawkami i gwiazdą na środku, zieloną spódnicę, różowe długie spodnie oraz fioletowe trampki. Ponadto, na plecach ma doczepiane skrzydła.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej aktorką dubbingową jest Daron Nefcy, twórczyni serialu[1].
  • W odcinku "Sleepover" gdy pada pytanie "Kto ci sie podoba?", dziewczyna odpowiada, że Star.
  • Daron Nefcy, zrobiła Q&A z udziałem tej postaci, który umieściła na Facebooku.

PrzypisyEdytuj

  1. Post na Twitterze
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki