FANDOM

Toffee
Toffee ID
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Fortune Cookies"
Ostatni epizod "Toffee"
Głos polski Wojciech Chorąży
Głos angielski Michael C. Hall
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek Zły i efektywny ekspert
Cel Zniszczyć rożdżke Star
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele Ludo (dawniej)
Wrogowie Star Butterfly

Król Butterfly
Królowa Butterfly
Ludo

Wiek
Lubi
Nie lubi
Moce i zdolności Intelekt i regeneracja utraconych części
Motto

Toffee był członkiem armii Ludo i "efektywnym, złym ekspertem", który ukrywał swój motyw. Staje się on przywódcą armii, gdy obala Ludo w odcinku "Marco Grows a Beard". Ginie w odcinku "Toffee" z rąk Star Butterfly.

Historia Edytuj

Toffee po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Fortune Cookies", w którym zostaje wynajęty przez Ludo jako "efektywnego i złego eksperta".

W odcinku "Mewnipendance Day" Toffee tworzy maszynę szpiegowską, która przejmuje obowiązki Ropucha.

Podczas odcinka "Marco Grows a Beard" towarzyszy armii Ludo w próby kradzieży różdżki Star. Gdy kończy się ona niepowodzeniem, Toffee przekonuje armię, by obaliła władzę Ludo, co skutkuje mianowaniem go na ich przywódcę.

W "Storm the Castle" Toffee porywa Marco i umieszcza w szklanej skrzyni. Choć Toffee był ułożony, Marco rezygnuje z jego gościnności. Gdy Star, Ludo i Ropuch przybywają do zamku, dziewczynka trafia wroga różdżką, co skutkuje utratą jego ramienia. Po chwili odrasta, umięśnione. Star oferuje swoją różdżkę za wolność Marco, jednak propozycja zostaje odrzucona. Toffee pragnął jedynie, aby różdżka została zniszczona. Ku swojej niechęci, księżniczka robi to za pomocą zaklęcia szeptu i w ten sposób uwalnia przyjaciela. Wcześniej jednak, magiczny przedmiot eksploduje i niszczy zamek Ludo, co wywołuje uśmiech Toffee'ego, jakby był na to przygotowany.

Aktualnie w 2 sezonie szkielet jego ręki bez palca stanowi cześć mrocznej różdżki Ludo.

W odcinku "Into the Wand" dowiadujemy się, że Toffee został pierwszy raz pokonany przez Królową Butterfly w bitwie, w której stracił palec. Star odnajduje go wewnątrz swojej różdżki. Z pomocą Słowniryka wyciąga go i wrzuca do swojej szafki w sypialni.

W odcinku "The Hard Way" Ludo zostaje opętany przez przeczytanie zakazanego rozdziału Eclipsy pozwalając Toffee'mu zawładnąć jego ciałem.

W odcinku "Starcrushed" Toffee przejmuje pełną kontrolę nad ciałem Luda i regeneruje swoją prawą rękę wokół różdżki Luda. Angażuje Królową Butterfly i członków Wysokiej Komisji Magii do walki, wchłaniając moc pokonanych. Przed ucieczką Moon mówi jej, by powiedziała Star, że przyjdzie odzyskać swój palec.

Przed starciem z Moon zabił jej matkę, czego dowiadujemy się w odcinku "Moon the Undaunted".

W odcinku po użyciu przez Star zaklęcia szeptu Toffee w pełni odzyskuje swoje ciało i pozbywa się Księżniczki, myśląc, że pozbył się całej magii. Udaje jej się jednak powrócić i pokonać Tofee'go.

Osobowość Edytuj

Toffee wyróżnia się spośród członków armii Ludo - jest inteligentniejszy. Jest świetny w układaniu planów i wie, jaki ruch należy wykonać. Często jest pokazywany jako dość spokojny i ułożony — wyjawił swoje plany Star oraz obraził pod nosem jednego ze sługusów Ludo. Był on bardzo uprzejmy dla Marco, proponując mu kanapkę. Toffee zdecydowanie wydaje się być łotrem, którego nie interesują uczucia innych. Nie przejmował się zabiciem matki królowej Moon, czy jej rozpaczą po rzekomej śmierci jej córki.

Wygląd Edytuj

Toffee jest reptilianem o niebieskim kolorze skóry z zaczesanymi do tyłu ciemniejszymi włosami, żółtymi oczami i ostrymi zębami. Zwykle nosi na sobie białą koszulę, czarny garnitur i czerwony krawat oraz czarne spodnie i buty.

W przeszłości Toffee nosił ciemny strój z bordowym kołnierzem i pasem, na kolanach miał ochraniacze z kolcami, a część jego butów była koloru ciemnoróżowego. Na jego ramionach znajdowały się czaszki z symbolami na policzkach, takimi jak u Moon Butterfly i Eclipsy Butterfly.

Moce i umiejętności Edytuj

  • Intelekt: Toffee jest przebiegłym geniuszem. Specjalizuje się w dziedzinie technologii oraz w magii, zwłaszcza tej, występującej w rodzinie Butterfly.
  • Regeneracja: Toffee jest w stanie zregenerować utracone części ciała, przykładowo ramię.
  • Nieśmiertelność: Wiek Toffee'ego nie zmienił się od jego walki z Królową Butterfly, (jak pokazano w "Into the Wand") do dnia dzisiejszego.

WystąpieniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku "Fortune Cookies" przepowiednia Star mówi "Zło zostało uwolnione". Toffee zasugerował, że on jest tym "złem".
  • Ponadto, Toffee stwierdza, że Ludo nie był pierwszym potworem, który ucierpiał w wyniku magii rodziny Butterfly, a ten również miał z nią styczność.
  • Pomimo swojej umiejętności regeneracji, Toffee nie może zregenerować swojego utraconego palca, ponieważ został zniszczony przez Moon Butterfly, zaklęciem Eclipsy.
  • Widzimy go przez moment w odcinku "Page Turner", w szklanej kuli, która jest w pokoju podczas zebrania.
  • W odcinku "Into the Wand" dowiadujemy się, że stracił palec w bitwie z Moon Butterfly.

Galeria

Galeria ikona

Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki