FANDOM

Tom Lucitor
Tom ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Match Maker"
Ostatni epizod "Mathmagic"
Głos polski Krzysztof Szczerbiński ("Match Maker")
Maksymilian Michasiów (następne odcinki)
Głos angielski Rider Strong
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek Boo
Cel Sprawić by Star znów go pokochała
Praca
Dom Podziemny świat
Rodzina
Zwierzęta Królik
Przyjaciele
Wrogowie Marco Diaz
Wiek
Lubi Star Butterfly
Nie lubi Marco Diaz
Niedotrzymywania obietnic
Moce i zdolności Tkanie ognia
Motto

Tom Lucitor - demon z Podziemnego świata, były chłopak Star. Początkowo przedstawiony jako rywal Marca, teraz stał się bohaterem drugoplanowym i przyjacielem Marca.

HistoriaEdytuj

Tom pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Match Maker" (nie licząc piosenki tytułowej). Kiedy Star zmienia panią Skullnick w trolla, dziewczyna chce zadzwonić do mamy poprzez jej lustro. Wypowiada zaklęcie, ale przez przypadek łączy się z Tomem. Ten pragnie by się nie rozłączała, ale Star nie słucha i wyłącza rozmowę.

W odcinku "Blood Moon Ball" Tom przybywa do szkoły gdzie uczą się Star i Marco by zaprosić dziewczynę na Księżycowy Bal. Star odmawia, ale dostaje od niego dzwon i młoteczek na wypadek gdyby zmieniła zdanie. Później dziewczyna postanawia pójść na bal. Mimo, że wszystko wygląda paskudnie i nieprzyjaźnie, ona wszystkim się zachwyca, co denerwuje Toma. Kiedy Marco ukradł mu taniec ze Star, wściekł się i chciał go zabić, lecz dziewczyna go zamraża i wraca do domu.

W odcinku "Mr. Candle Cares" Tom wynajmuje pana Candle by pomógł mu odzyskać Star. Później jednak przy rozmowie psychologa z Marciem, Tom zjawia się i zabiera chłopaka do podziemnego świata. Tam Marco wybiera, że jeśli wygra w ping-ponga, Tom go wypuści. Mimo przegranej Marca, Tom zrozumiał swoje zachowanie i wypuścił go, oraz przybył by przeprosić Star.

W odcinku "Friendenemies" umawia się z Marco, przekupując go biletami na maraton filmowy, których Diaz nie zdołał zdobyć. Chłopaki dobrze się bawią, lecz kiedy Marco chce wyjść w obawie, że spóźni się na seans, Tom nie wypuszcza go i wybucha złością. Wyjawia prawdziwy powód zaproszenia Marca. Miał spędzić trzy godziny z osobą, którą nienawidzi, by zdobyć dyplom. Po wyjściu Diaza demon wzywa zmarłego Mackie Handa, który zaczyna walczyć z kasjerem kinowym. Tom i Marco oglądają scenę, nadal się nie lubiąc.

WyglądEdytuj

Tom ma łososiowe włosy ułożone w płomień ognia, bardzo bladą, lekko fioletową cerę, troje czerwonych oczu (jedno na czole), czarne linie pod oczami, rogi po obu stronach głowy, ostre zęby, szpiczaste uszy z kolczykami, nos oraz fioletowy język. Zazwyczaj nosi czerwoną postrzępioną koszulkę z gwiazdą w okręgu, brązowe postrzępione spodnie, wysokie pomarańczowe buty i brązowe opaski na nadgarstkach. W odcinku "Blood Moon Ball", gdy prosił Star, aby poszła z nim na bal, miał na sobie czarny garnitur i buty, białą koszulę, czarny luźno zawiązany krawat i okulary przeciwsłoneczne z trzema szkłami. Później w tym samym odcinku miał założony biały frak ze złotymi guzikami, białe spodnie, czarne buty, czerwoną kamizelkę ze złotymi guzikami, białą koszulę i czerwony krawat.

CharakterEdytuj

O Tomie można powiedzieć, że jest "w gorącej wodzie kąpany". Bardzo łatwo można go rozwścieczyć, prowokuje go wszystko, co krzyżuje jego plany. Zawsze chce, by wszystko szło dokładnie po jego myśli z dbałością o najdrobniejsze szczegóły i nawet najmniejsze uchybienia prowadzą do jego wybuchu, np. kiedy Star nie chciała przyczepić sobie do włosów pająka, którego jej przyniósł lub gdy nie chciała oblać się razem z nim krwią jednorożca.

Kiedy jest zły jego oczy zaczynają się jarzyć czerwonym światłem i czasem mówi niskim demonicznym głosem. Od wynajęcia trenera Briana udało mu się osiągnąć wynik 53 dni bez wpadania w złość. Dopiero po spotkaniu z Star i wpadnięciem w złość przez Marca, jego wynik znów wrócił do zera.

W odcinku "Mr. Candle Cares", Tom próbuje ponownie sprawić by Star do niego wróciła. Porywa Marca i dzięki jego towarzystwie zaczyna rozumieć, że dziewczyna go nie chce. Odstawia Marca do domu i przeprasza Star.

RelacjeEdytuj

Star ButterflyEdytuj

Tom jest byłym chłopakiem Star. Jego celem jest na nowo ją w sobie rozkochać. Bardzo mu na niej zależy i chce, żeby znowu się zeszli, nie zważając na środki. Powód, dla którego ich związek się zakończył nie został wyjaśniony, ale najprawdopodobniej przyczyną był jego problem z kontrolowaniem gniewu. W odcinku "Mr. Candle Cares", Tom przeprasza Star za jego złe zamiary.

Marco DiazEdytuj

Kiedy go poznał, powitał go dość przyjaźnie, choć Marco odciął mu rękę ciosem karate. Jednak gdy pokrzyżował jego plany i zamiast niego zatańczył ze Star, gdy miało paść na nich światło krwistego księżyca, wpadł w szał i prawdopodobnie zabiłby Marca, gdyby Star nie uwięziła go w bryle lodu. W odcinku "Friendenemies" zaprasza Marca na premierę filmu karate. Była to część jego "terapii", miała za zadanie spędzić cały dzień z osobą, której nie lubi. Obaj chłopcy dobrze się bawili, lecz nadal się nie lubili.

BrianEdytuj

Brian to trener Toma, który pomaga mu kontrolować złość. Za każdym razem, gdy demon się wścieknie, mężczyzna stosuje sposób chodzenia z nim w kółko lub podaje mu króliczka do pogłaskania. Mimo tego, jeśli Tom naprawdę się wścieknie, Brian jest bezradny. Widzimy go ponownie w odcinku "Friendenemies" co oznacza, że Tom nadal próbuję nauczyć się kontrolować złość.

Stwory z podziemnego świataEdytuj

Tom ma władzę nad potworami z jego wymiaru, co widać w odcinku "Blood Moon Ball" gdy udaje mu się całe straszne przyjęcie zmienić w przyjazny bal. Mimo niezadowolenia jego sługusów, demon nie wścieka się na nich tak jak na inne denerwujące go rzeczy.

WystąpieniaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Tom potrafi tworzyć i kontrolować ogień. W czołówce chce podarować Star płonącą różę, natomiast w odcinku "Blood Moon Ball" tkał ogień przy pomocy rąk, a idąc jego kroki pozostawiały płonące ślady.

Galeria

Kliknij tutaj by zobaczyć galerię Tom Lucitor.

CiekawostkiEdytuj

  • W scenariuszu wyglądał inaczej. Miał inną fryzurę, rogi i kwadratową szczękę.[1]
  • Pierwotnie jego charakter miał być jeszcze bardziej wybuchowy i bardziej dziecinny, np. (w scenariuszu) gdy Star powiedziała, że nie pójdzie z nim na bal, zaczął wściekle skakać w miejscu wołąjąc "Obiecałaś! Obiecałaś!"
  • Występując w intrze, Star również się od niego odwróciła.
  • Jego ulubiony zespół to "Love Sentence".
  • Daron Nefcy napisała na Twitterze, że Tom używa mnóstwo lakieru do włosów.
  • Jego nazwisko zostało wyjawione w książce Star and Marco's Guide to Mastering Every Dimension.

PrzypisyEdytuj

  1. http://derekleethompsonblog.com/wp-content/uploads/2013/12/StarBoardTestPart1.pdf
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki