FANDOM

Złośliwiec
Złośliwiec ID.png
Informacje ogólne
Pierwszy epizod "Naysaya"
Ostatni epizod "Mathmagic"
Głos polski Mateusz Weber
Głos angielski JP Karliak
Inspiracja
O bohaterze
Pełne nazwisko
Przydomek
Cel Wyjawiać sekrety ofiary
Praca
Dom
Rodzina
Zwierzęta
Przyjaciele
Wrogowie
Wiek
Lubi Płatki
Nie lubi
Moce i zdolności
Motto

Złośliwiec - klątwa demona, która wyjawia sekrety osoby, na którą została nałożona. Pierwszy raz pojawia się w odcinku "Naysaya".

Wygląd Edytuj

Złośliwiec pojawia się na przeklętej osobie jako mała główka wystająca z szyi. Ma tłuste, brązowe włosy, okrągłe oczy, krzaczaste ciemne brwi i małą szparę między zębami.

Historia Edytuj

Złośliwiec w odcinku "Naysaya" pojawia się na szyi Marca, gdy ten chce umówić się z Jackie. Za każdym razem, gdy dziewczyna zjawia się w pobliżu, Złośliwiec wykrzykuje najskrytsze sekrety Marca. Janna identyfikuje pasożyta zgodnie z księgą, którą ukryła w szafce chłopaka. Dowiadują się wtedy, że klątwa jest rzucana przez demona. Marco zjawia się w podziemiach i pyta Toma dlaczego rzucił klątwę. Demon odpowiada, że było to jeszcze za czasów Księżycowego Balu, gdyż nie chciał, żeby Marco umówił się ze Star.

Marco poddaje się i próbuje pogodzić się z tym, że będzie musiał żyć ze Złośliwcem. W końcu jednak przychodzi do szkoły i znów próbuje umówić się z Jackie. Pokazuje jej wtedy Złośliwca i wyjawia jej wszystkie sekrety przy całej szkole. Pasożyt nie ma wtedy więcej nic do dodania i Marco umawia się z dziewczyną do kina.

Złośliwca widzimy również przez chwilę w odcinku "Mathmagic", gdy jedna z wersji Marca ma wiele głów. Jedną z nich jest właśnie Złośliwiec.

Charakter Edytuj

Złośliwiec wydaje się, jakby nie miał pojęcia o otaczającym go świecie. Jedyne co rozumie to wyjawianie czyichś sekretów. Widać to na przykład, gdy Marco karmi go płatkami, by nie zachowywał się tak przy Jackie. Ten jednak nadal to robi, bo nie wie co to "obietnica". Złośliwiec jest szczęśliwy przy tym co robi, cały czas się uśmiecha. Podczas wyjawiania sekretów często się jąka.

Wystąpienia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalnie Złośliwiec nazywa się Naysaya, co pochodzi od słowa "naysayer" oznaczającego osobę wyrażającą wyłącznie poglądy pesymistyczne.
  • Złośliwiec mówi z lekkim brytyjskim akcentem.
  • Kiedy Złośliwiec nie ma już żadnych sekretów do wyjawienia, odpada od ciała ofiary.
Główni bohaterowie
Postacie z Ziemi
Armia Ludo
Stworzone przez Star

Więcej z Fandomu

Losowa wiki